Волво Клуб - България

Full Version: смяна комсумативи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
здравейте
отдавна не бях писал
просто да чукна на глава не съм имал проблеми
вече една година от както го имам моя изтребител,става въпрос за VOLVO 460 1.7 TURBO - 92г.
няма бмв-та,няма мерцедеси-късам всичко наред
е не всичко
та така
обаче се грижа за нея
обух си я с ултра грип 7+
сега ми се иска да сменя маслото
в момента е някакво MIDLAND 10W40
препоръчайте какво да сложа,наистина съм затруднен
искам да мсеня и филтрите
ангренажния ремък и другите течности(хидравлична и спирачна)
не че имам проблем с всичко това,но откакто съм я взел нищто не съм сменял
а и още нещо абе каде се намира този филтър за купето и климатика
нали трябва да е от дясната страна под предния капак пред стъклото.
вдигах там гледах има само една дупка
а всичко си бачка ок
наи ми е спешно за маслото и ангренажния ремък и течностите
помагайте
благодаря ви
здравейте
отдавна не бях писал
просто да чукна на глава не съм имал проблеми
вече една година от както го имам моя изтребител,става въпрос за VOLVO 460 1.7 TURBO - 92г.
няма бмв-та,няма мерцедеси-късам всичко наред
е не всичко
та така
обаче се грижа за нея
обух си я с ултра грип 7+
сега ми се иска да сменя маслото
в момента е някакво MIDLAND 10W40
препоръчайте какво да сложа,наистина съм затруднен
искам да мсеня и филтрите
ангренажния ремък и другите течности(хидравлична и спирачна)
не че имам проблем с всичко това,но откакто съм я взел нищто не съм сменял
а и още нещо абе каде се намира този филтър за купето и климатика
нали трябва да е от дясната страна под предния капак пред стъклото.
вдигах там гледах има само една дупка
а всичко си бачка ок
наи ми е спешно за маслото и ангренажния ремък и течностите
помагайте
благодаря ви
За маслото, не знам аз моето 460 2.0 го карам с лики моли 10/40 с молибден , но ти си турбо и би било хубаво да я караш с масло за турбо поинтерисувай се за някое френско елф ; тотал . Филтър на климатика сигурно нямаш повечето са така , пригодил съм един друг филтър горе в дясно да не ми влизат боклуци. Ремъка е хубаво да смениш щом не знаеш на колко км е , а и ролката.
За маслото, не знам аз моето 460 2.0 го карам с лики моли 10/40 с молибден , но ти си турбо и би било хубаво да я караш с масло за турбо поинтерисувай се за някое френско елф ; тотал . Филтър на климатика сигурно нямаш повечето са така , пригодил съм един друг филтър горе в дясно да не ми влизат боклуци. Ремъка е хубаво да смениш щом не знаеш на колко км е , а и ролката.
Нямаш филтър на купето :wink:
Аз карам с 15W40 мисля че такава се препоръчва за нашите двигатели но не съм сигурен...
Нямаш филтър на купето :wink:
Аз карам с 15W40 мисля че такава се препоръчва за нашите двигатели но не съм сигурен...
Баш 15/40 е маслото. Това, че е с турбо не значи, че трябва да кушиш масло за 100-ци левове.
Мое мнение. 100-тина лв за ролки и ремък. Спирачната и хидравличната течности може и да не
ги сменяш стига да има достатъчно. Но ако си маняк-сменяй.
Баш 15/40 е маслото. Това, че е с турбо не значи, че трябва да кушиш масло за 100-ци левове.
Мое мнение. 100-тина лв за ролки и ремък. Спирачната и хидравличната течности може и да не
ги сменяш стига да има достатъчно. Но ако си маняк-сменяй.
благодаря на всички
само още нещо
някой ми беше казвал че щом е с турбо трябва маслото да е полусинтетика-10w40
така ли е или не точно
колкото до филтъра на купето ,каква е тази самоделка дето се прави да не влизат боклуци
и има ли смисъл от нея
благодаря
благодаря на всички
само още нещо
някой ми беше казвал че щом е с турбо трябва маслото да е полусинтетика-10w40
така ли е или не точно
колкото до филтъра на купето ,каква е тази самоделка дето се прави да не влизат боклуци
и има ли смисъл от нея
благодаря
Pages: 1 2