The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
смяна комсумативи

#1
здравейте
отдавна не бях писал
просто да чукна на глава не съм имал проблеми
вече една година от както го имам моя изтребител,става въпрос за VOLVO 460 1.7 TURBO - 92г.
няма бмв-та,няма мерцедеси-късам всичко наред
е не всичко
та така
обаче се грижа за нея
обух си я с ултра грип 7+
сега ми се иска да сменя маслото
в момента е някакво MIDLAND 10W40
препоръчайте какво да сложа,наистина съм затруднен
искам да мсеня и филтрите
ангренажния ремък и другите течности(хидравлична и спирачна)
не че имам проблем с всичко това,но откакто съм я взел нищто не съм сменял
а и още нещо абе каде се намира този филтър за купето и климатика
нали трябва да е от дясната страна под предния капак пред стъклото.
вдигах там гледах има само една дупка
а всичко си бачка ок
наи ми е спешно за маслото и ангренажния ремък и течностите
помагайте
благодаря ви
Reply

#2
здравейте
отдавна не бях писал
просто да чукна на глава не съм имал проблеми
вече една година от както го имам моя изтребител,става въпрос за VOLVO 460 1.7 TURBO - 92г.
няма бмв-та,няма мерцедеси-късам всичко наред
е не всичко
та така
обаче се грижа за нея
обух си я с ултра грип 7+
сега ми се иска да сменя маслото
в момента е някакво MIDLAND 10W40
препоръчайте какво да сложа,наистина съм затруднен
искам да мсеня и филтрите
ангренажния ремък и другите течности(хидравлична и спирачна)
не че имам проблем с всичко това,но откакто съм я взел нищто не съм сменял
а и още нещо абе каде се намира този филтър за купето и климатика
нали трябва да е от дясната страна под предния капак пред стъклото.
вдигах там гледах има само една дупка
а всичко си бачка ок
наи ми е спешно за маслото и ангренажния ремък и течностите
помагайте
благодаря ви
Reply

#3
За маслото, не знам аз моето 460 2.0 го карам с лики моли 10/40 с молибден , но ти си турбо и би било хубаво да я караш с масло за турбо поинтерисувай се за някое френско елф ; тотал . Филтър на климатика сигурно нямаш повечето са така , пригодил съм един друг филтър горе в дясно да не ми влизат боклуци. Ремъка е хубаво да смениш щом не знаеш на колко км е , а и ролката.
PASSAT B4 2.0
Reply

#4
За маслото, не знам аз моето 460 2.0 го карам с лики моли 10/40 с молибден , но ти си турбо и би било хубаво да я караш с масло за турбо поинтерисувай се за някое френско елф ; тотал . Филтър на климатика сигурно нямаш повечето са така , пригодил съм един друг филтър горе в дясно да не ми влизат боклуци. Ремъка е хубаво да смениш щом не знаеш на колко км е , а и ролката.
PASSAT B4 2.0
Reply

#5
Нямаш филтър на купето :wink:
Аз карам с 15W40 мисля че такава се препоръчва за нашите двигатели но не съм сигурен...
Reply

#6
Нямаш филтър на купето :wink:
Аз карам с 15W40 мисля че такава се препоръчва за нашите двигатели но не съм сигурен...
Reply

#7
Баш 15/40 е маслото. Това, че е с турбо не значи, че трябва да кушиш масло за 100-ци левове.
Мое мнение. 100-тина лв за ролки и ремък. Спирачната и хидравличната течности може и да не
ги сменяш стига да има достатъчно. Но ако си маняк-сменяй.
Reply

#8
Баш 15/40 е маслото. Това, че е с турбо не значи, че трябва да кушиш масло за 100-ци левове.
Мое мнение. 100-тина лв за ролки и ремък. Спирачната и хидравличната течности може и да не
ги сменяш стига да има достатъчно. Но ако си маняк-сменяй.
Reply

#9
благодаря на всички
само още нещо
някой ми беше казвал че щом е с турбо трябва маслото да е полусинтетика-10w40
така ли е или не точно
колкото до филтъра на купето ,каква е тази самоделка дето се прави да не влизат боклуци
и има ли смисъл от нея
благодаря
Reply

#10
благодаря на всички
само още нещо
някой ми беше казвал че щом е с турбо трябва маслото да е полусинтетика-10w40
така ли е или не точно
колкото до филтъра на купето ,каква е тази самоделка дето се прави да не влизат боклуци
и има ли смисъл от нея
благодаря
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)