Волво Клуб - България

Full Version: въпрос за 480 турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
пиша от името на един приятел , значи въпроса ни е дали ще има някакав резултат от увеличаването на налягането на турбото посредством клапана за налягането на турбото?
ако ще има резултат във вървенето дали ще има някакви последствия?
и налягането е 0.45 кг/см - колко бара е това? каксе пресмята? видяхме че един оборот за увеличаване на налягането е 0.3 кг/см
мерси предварително Smile
пиша от името на един приятел , значи въпроса ни е дали ще има някакав резултат от увеличаването на налягането на турбото посредством клапана за налягането на турбото?
ако ще има резултат във вървенето дали ще има някакви последствия?
и налягането е 0.45 кг/см - колко бара е това? каксе пресмята? видяхме че един оборот за увеличаване на налягането е 0.3 кг/см
мерси предварително Smile
Rieger Wrote:пиша от името на един приятел , значи въпроса ни е дали ще има някакав резултат от увеличаването на налягането на турбото посредством клапана за налягането на турбото?
ако ще има резултат във вървенето дали ще има някакви последствия?
и налягането е 0.45 кг/см - колко бара е това? каксе пресмята? видяхме че един оборот за увеличаване на налягането е 0.3 кг/см
мерси предварително Smile

Със сигурност ще има, но е хубаво когато се мери налягането да се следи и горивната смес. Това става с широкоспектърна ламбда сонда. По принцип в тунинг фирмите могат да ти я замерят. Другото което трябва да имате е уред за меренен на налягането на турбината.
По принцип 1 бар=1 килограм на квадратен сантиметър и това което си дал като стойности е същото и в барове.
Не се надявай обаче всеки път като натегнете пружината на уестгейта(клапана за налягане) налягането да се увеличава с 0.3 бара. По-скоро то ще се увеличава прогресивно, а и не може да се натяга преалено много има си граници.

Не ви препоръчвам да натягате насляпо без да се мери налягане и смес, защото ако сместа обеднее много двигателя може да си отиде за няколко секунди при пълно натоварване. При бедна смес се развива адски висока температура и буталата буквално се разтапят.

Ако сте от София най-добре се обадете да си поговорим да ви обясня горе долу как могат да станат нещата. По принцип от този двигател с добри настройки могат да се извадят над 160 коня.
Rieger Wrote:пиша от името на един приятел , значи въпроса ни е дали ще има някакав резултат от увеличаването на налягането на турбото посредством клапана за налягането на турбото?
ако ще има резултат във вървенето дали ще има някакви последствия?
и налягането е 0.45 кг/см - колко бара е това? каксе пресмята? видяхме че един оборот за увеличаване на налягането е 0.3 кг/см
мерси предварително Smile

Със сигурност ще има, но е хубаво когато се мери налягането да се следи и горивната смес. Това става с широкоспектърна ламбда сонда. По принцип в тунинг фирмите могат да ти я замерят. Другото което трябва да имате е уред за меренен на налягането на турбината.
По принцип 1 бар=1 килограм на квадратен сантиметър и това което си дал като стойности е същото и в барове.
Не се надявай обаче всеки път като натегнете пружината на уестгейта(клапана за налягане) налягането да се увеличава с 0.3 бара. По-скоро то ще се увеличава прогресивно, а и не може да се натяга преалено много има си граници.

Не ви препоръчвам да натягате насляпо без да се мери налягане и смес, защото ако сместа обеднее много двигателя може да си отиде за няколко секунди при пълно натоварване. При бедна смес се развива адски висока температура и буталата буквално се разтапят.

Ако сте от София най-добре се обадете да си поговорим да ви обясня горе долу как могат да станат нещата. По принцип от този двигател с добри настройки могат да се извадят над 160 коня.
мерси за отговора , от пловдив сме. ако някои зкае някои сервиз във пловдив кадето да направи тази работа да сподели :oops:
мерси за отговора , от пловдив сме. ако някои зкае някои сервиз във пловдив кадето да направи тази работа да сподели :oops:
Rieger Wrote:мерси за отговора , от пловдив сме. ако някои знае някои сервиз във пловдив кадето да направи тази работа да сподели :oops:

За съжаление не знам тунинг фирмите в Пловдив. Най-добре поразпитайте. По добрия вариант от това да се натяга уестгейта е да се сложи буст контролер. Проблема с уестгейта е, че ако компютъра на колата управлява налягането той винаги ще се опитва да го поддържа под 0.45 бара и трябва да се натегне до толкова, че компютъра да не може да коригира от друга страна не трябва да е прекалено стегнат за да може все пак да се отваря и да не се получи прекалено голямо налягане.
Другия вариант е да се изключи кмпютърния контрол и да се разчита само на уестгейта, но при всички положения трябва да се мери налягането и горивната смес. По принцип ако вдигнете налягането на 0.6 може би компютъра ще успее да се оправи със сместа, но е хубаво да се провери за всеки случай.
Rieger Wrote:мерси за отговора , от пловдив сме. ако някои знае някои сервиз във пловдив кадето да направи тази работа да сподели :oops:

За съжаление не знам тунинг фирмите в Пловдив. Най-добре поразпитайте. По добрия вариант от това да се натяга уестгейта е да се сложи буст контролер. Проблема с уестгейта е, че ако компютъра на колата управлява налягането той винаги ще се опитва да го поддържа под 0.45 бара и трябва да се натегне до толкова, че компютъра да не може да коригира от друга страна не трябва да е прекалено стегнат за да може все пак да се отваря и да не се получи прекалено голямо налягане.
Другия вариант е да се изключи кмпютърния контрол и да се разчита само на уестгейта, но при всички положения трябва да се мери налягането и горивната смес. По принцип ако вдигнете налягането на 0.6 може би компютъра ще успее да се оправи със сместа, но е хубаво да се провери за всеки случай.
мерси , по нататака ще ви кажем какво се е получило Smile
мерси , по нататака ще ви кажем какво се е получило Smile
Pages: 1 2 3