06-16-2009, 08:06 PM
06-18-2009, 02:59 PM
И мойта е така!
Като дойде от германия изкара около 2-3 месеца на 800 оборота, после започна да ги сваля на 600, но ги държеше постоянни(на единия светофар 800 на следващия 600). В момента вече е само на 600(или може би малко повече- около 650). Когато започна да го прави бях на диагностика в мото пфое - момчето гледа, цъка, почисти калапана за свободен ход и каза че е ОК, но положението не се промени.
Определено не е нормално, но не ми е чак такъв проблем, че да го мисля и това постоянно.
Ако намериш причина или решение пиши.
Като дойде от германия изкара около 2-3 месеца на 800 оборота, после започна да ги сваля на 600, но ги държеше постоянни(на единия светофар 800 на следващия 600). В момента вече е само на 600(или може би малко повече- около 650). Когато започна да го прави бях на диагностика в мото пфое - момчето гледа, цъка, почисти калапана за свободен ход и каза че е ОК, но положението не се промени.
Определено не е нормално, но не ми е чак такъв проблем, че да го мисля и това постоянно.
Ако намериш причина или решение пиши.
06-18-2009, 04:03 PM
аз другата седмица ще ходя да ми слагат газов инжекцион. ще накарам момчетата да го проверят това и ще видя как ще работи и на газ де и след това ще ти кажа
06-18-2009, 11:20 PM
Колеги В40-ка 2.0 16В 136к.с. е с газов инжекцион и тя си държи 600 оборота (и на бензин и на газ).Аз до сега всички дето съм загледал държът толкова и почвам да се замислям дали не са им нормалните обороти :roll:
06-19-2009, 03:41 AM
Абе колеги,
Ако гледате оборотомерите така както сте си на седалките винаги ще показват около 600об.
Нали знаете, че измервателен уред със стрелка се гледа точно отгоре. Положението ни в колата/С/В40/ ни е такова, че седейки виждаме по- ниски стойности на оборотомера.
Ако гледате оборотомерите така както сте си на седалките винаги ще показват около 600об.
Нали знаете, че измервателен уред със стрелка се гледа точно отгоре. Положението ни в колата/С/В40/ ни е такова, че седейки виждаме по- ниски стойности на оборотомера.
06-19-2009, 05:16 AM
del Wrote:Положението ни в колата/С/В40/ ни е такова, че седейки виждаме по- ниски стойности на оборотомера.Имайки впредвид че ръста ми е малко под 2м и че главата ми почти опира в тавана си мисля че найстина гледам откъдето трябва...
А сега сериозно, ако не я бях карал няколко месеца на 800 оборота едвали щеше да ми направи впечатление, но определено в момента е на 600. И аз съм с инжекцион PowerJet и положението с оборотите е следното: първоначално 1200, като вдигне 60 градуса(по борд комп) ги сваля на 600 независимо дали съм на гаа или бензин, много рядко се случва за 2-3 секунди да падат и под 500 и колата да претресе. Проблема не е свързан с газта, тъй като когато сложих инжекциона вече се беше застопорила на 600.
Определно не това е нормалното поведение на колата, но за момента нямам обосновано предположение на какво се дължи :minigun:
П.П. Другото което ми направи впечатление след 2-3 месеца каране на колата в България(горе долу по същото време когато се появи и проблема с оборотите) е качването на градския разход с около 2 на 100, именно поради тази причина ходих на диагностика в МФ но там не откриха проблеми... и сметнах че е в резултат на повишен трафик(макар че не съм забелязал такъв), но както каза Стойо в една друга тема гледам да не и се връзвам много на колата, а да и се наслаждавам
06-19-2009, 05:51 AM
ето и малко снимки в подкрепа на горното ми твърдение, които направих току що:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.snimka.bg/album.php?album_id=390913&pid=13005245" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13005245</a><!-- m -->
Реда им е малко объркан но би трябвало да ги гледате така снимки 1 и 4/тук колата е загряла/и оборотомера е гледан точно от горе/както трябва да е/ на 1-ва снимка, и гледан така както седим на седалката на 4-та снимка.
При студен двигател снимки 3 и 2 пак в същата последователност на гледане на оборотомера.
Между другото не знам дали сте забелязвали дали когато сте седнали в колата при седалка пусната до най- долното положение оборотите малко се "вдигат", и обратно когато е в най- високата позиция.
Тази разлика намалява с покачване стрелката на оборотомери/или скоростомера/.
Което ще рече, че при знак ограничаващ макс. скорост- до около 80км/ч, не би трябвало да караме с макс. такава скорост/според ограничението/ а с поне 1-3км/ч по- ниска/в зависимост от това колко се е вдигнала стрелката/.
Надявам се, че малко съм помогнал :wink:
или ако не съм то не съм ви объркал още.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.snimka.bg/album.php?album_id=390913&pid=13005245" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13005245</a><!-- m -->
Реда им е малко объркан но би трябвало да ги гледате така снимки 1 и 4/тук колата е загряла/и оборотомера е гледан точно от горе/както трябва да е/ на 1-ва снимка, и гледан така както седим на седалката на 4-та снимка.
При студен двигател снимки 3 и 2 пак в същата последователност на гледане на оборотомера.
Между другото не знам дали сте забелязвали дали когато сте седнали в колата при седалка пусната до най- долното положение оборотите малко се "вдигат", и обратно когато е в най- високата позиция.
Тази разлика намалява с покачване стрелката на оборотомери/или скоростомера/.
Което ще рече, че при знак ограничаващ макс. скорост- до около 80км/ч, не би трябвало да караме с макс. такава скорост/според ограничението/ а с поне 1-3км/ч по- ниска/в зависимост от това колко се е вдигнала стрелката/.
Надявам се, че малко съм помогнал :wink:
или ако не съм то не съм ви объркал още.
06-19-2009, 06:03 AM
Cavalera,
Не е до ръста на човек!
Принципа е следния, че окото ти и стрелката трябва да образуват една линия, която линия да сключва ъгъл то 90 градуса с повърхността под стрелката/повърхността на която е изписана скалата с деления/. Ако ъгълът е друг то ще отчетем показание което е различно от действително показваното. Когато си ходил на диагностика в МП дали обърна внимание колко оборота отчита диагностичния уред/ако са го правили де/.
Все пак трябва да имаме в предвид, че тези стрелкови уреди не са много точни.
Не е до ръста на човек!
Принципа е следния, че окото ти и стрелката трябва да образуват една линия, която линия да сключва ъгъл то 90 градуса с повърхността под стрелката/повърхността на която е изписана скалата с деления/. Ако ъгълът е друг то ще отчетем показание което е различно от действително показваното. Когато си ходил на диагностика в МП дали обърна внимание колко оборота отчита диагностичния уред/ако са го правили де/.
Все пак трябва да имаме в предвид, че тези стрелкови уреди не са много точни.
06-19-2009, 09:06 AM
абе вие що не ги закачите на един тестер и да си покаже колко са оборотите. След това правете всякакви ъгли и анализи :wink:
07-09-2009, 09:31 AM
Моята държи около 750 и на бензин и на газ (то толкова дават по каталог), Има леко подскачане от около 15-20 оборота, но това не е болка за умиране. Оборотите ги гледах на програмата за настройка на ГИ. Не ги гледайте оборотометите по колите, първо няма начин да отчетете вярно, второ не знаете колко е верен самия оборотомер.