Волво Клуб - България

Full Version: ключ за фаровете на волово s40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте, отскоро имам волво s40-1998г. счупи ми се ключа за фаровете, а сега най ми трябва зимата.. от Пловдив съм, някой може ли да ми каже къде има магазин за волво от където да си го купя или някоя морга...благодаря.
Здравей! Да ти е честита колата! Сега какво значи счупи се ключът за фаровете? Кой постави диагнозата? Какво точно се случи? Може да просто лош контакт...Никакви светлини ли няма колата в момента? Къси, дълги, габарити. Дай малко жокери та да не гадаем с колегите Big Grin Big Grin Big Grin
счупи се остта на ключа и блокира.остана ми в ръцете....иначе светлинни си имах...
[quote="lola76"]счупи се остта на ключа и блокира.остана ми в ръцете....иначе светлинни си имах...[/q
Не може ли да се отвори и залепи тази ос? Има тема как се сваля този ключ...
Утре ще пробвам и ще пиша какво е станало.
Здравей колега , какво стана с ключа за светлините. Питам защото току що ми се случи подобно нещо.Исках да изгася свтлините и копчето ми остана в ръката. От вътрешната страна на копчето няма следи от счупено , затова предполагам че проблема е в самия ключ. Моля ако някой знае къде се продават и колко струват такива ключове да напише.
Благодаря предварително.
Само преди два дни аз си купих от колега от форума такъв ключ за 20 лева. Иначе доколкото знам нов такъв струва над 300 лева. Като търсиш втора употреба обаче имай предвид, че се различават ключовете. На външен вид не се различават, но на платката вътре пътечките малко се различават. И този дето го взех преди два дни също се оказа не като моя. Проблема, е че с новия ключ като светна габарити, не ми свети нищо. На положение за къси ми светят късите. На изключено положение ми светват също къси светлини. А подсветка на таблото и на врътките за парното изобщо липсваше при всички положения.
На мен проблема със стария ключ беше, че се беше стопила пластината, на която ключа прави контакт за къси светлини. И пластината беше потънала навътре. При опит да изключа фаровете, пластинката на самата врътка /под която има една съвсем малка пружинка/ е паднала, защото при стопяването се е получила разлика във височината между нея и съседната пластина за габаритите. При завъртането на ключа пластинката, преминавайки през този праг се е отчекнала и паднала. А обаче реших този проблем, като върху пропадналата пластина запоих нова такава, за да се изравни нивото. И после сложих врътката от новозакупения ключ /на който платката не мога да ползвам заради разликите/. И сега всичко е ОК.
Надявам се, че сте разбрали това, което исках да обясня. В общи линии, ключът може да се ремонтира. Не е болка за умиране.
Благодаря колега за бързия отговор.При първа възможност ще опитам да го ремонтирам и ще пиша за резултата.
Самата врътка на ключа може да се вади и да се слага. Ако ти остане в ръката - просто я щракваш обратно на мястото и. Стига да не е счупена, разбира се ::beer::
Странното е , че снощи като се прбирах от работа всичко си беше пак нормално.Тази сутрин като запалих , копчето си превключваше както трябва . Но като стигнах до офиса пак не искаше да се изключи и самата връка ми остана в ръката.
Имам чувството ,че като се загрее в купето се получава това.
Pages: 1 2 3 4