Моята С 40 е черен металик, със стикер- Българския национален флаг- точно отпред на ,,муцунката" над решетката с емблемата.
Ще позная ли групата?Вероятно да- по брой волва на квадрат?????
Няма майтап- някаква мешана работа с компютър и карбуратор Пиербург 2Е3. Доколкото прочетох имало и корси такова изпълнение- за по-добро изгаряне и по-ниски вредни емисии. Вървеше като изоглавено и има много дълбоки скорости макар и само 4. На газ като няма какво да подпре оборотите съм го закарвал на 7800, а на бензин стига до 7200. И сега си е в движение ама почнаха да падат парчета от него- я праг, я вежда..
yasho Wrote:Няма майтап- някаква мешана работа с компютър и карбуратор Пиербург 2Е3. Доколкото прочетох имало и корси такова изпълнение- за по-добро изгаряне и по-ниски вредни емисии. Вървеше като изоглавено и има много дълбоки скорости макар и само 4. На газ като няма какво да подпре оборотите съм го закарвал на 7800, а на бензин стига до 7200. И сега си е в движение ама почнаха да падат парчета от него- я праг, я вежда..
То има и голфове с подобна мешавица. А това нещо, каква мощност има? Аз на соцвозилото, (1600кубсм около 80к.с.) като нямаше какво да подпре оборотите съм вдигал над 8000
По магистрала си поддържаше 160 без проблеми, а с един приятел, който имаше същото, само че със сток карбутратор сме вдигали 180 по Цариградско...ама това последното не сте го чували от мен
Няма много коне- 60-на, ама много пъргав и съм го пробвал на Варненската магистрала. Ядох се с един Ярис и мацката остана учудена що не може да ме мине. После я пуснах напред и след малко гледам на бензиностанцията се сменят с пича и. Е той ме опапа и спрях да се гонкам. На темата с корите- мойта самоделка се държи чудесно- веще няма мизерии по мотора и най вече по пистовия ремък и ролките. Много съм доволен. хванал съм я със самонарезни винтове и стана доста здраво, а и не вибрира. Пази само под мотора- под радиаторите на турбото за маслото и въздуха не, ама те са нависоко и трудно ще хвърли нещо по тях.
и какво стана сега
Аз все си мисля ,че всичко е наред ама колегата разсипник много се стяга...
Днес на срещата се установи, че на колегата разсипник колата наистина има проблем....Ще следим за развитие!