Волво Клуб - България

Full Version: От капачката на двигателя духа яко,..яко като вентилатор!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Моята С 40 е черен металик, със стикер- Българския национален флаг- точно отпред на ,,муцунката" над решетката с емблемата.

Ще позная ли групата?Вероятно да- по брой волва на квадрат????? Smile
Razsipnik Wrote:Моята С 40 е черен металик, със стикер- Българския национален флаг- точно отпред на ,,муцунката" над решетката с емблемата.

Ще позная ли групата?Вероятно да- по брой волва на квадрат????? Smile
Няма майтап колега! Утре в 12 на градинката пред НИМ. Ако не вярваш виж в срещи на клуба. После на заведение. Колко хора не се знае зависи от времето и кой каква работа си има.... Big Grin Big Grin Big Grin
tronixxx Wrote:
Razsipnik Wrote:Моята С 40 е черен металик, със стикер- Българския национален флаг- точно отпред на ,,муцунката" над решетката с емблемата.

Ще позная ли групата?Вероятно да- по брой волва на квадрат????? Smile
Няма майтап колега! Утре в 12 на градинката пред НИМ. Ако не вярваш виж в срещи на клуба. После на заведение. Колко хора не се знае зависи от времето и кой каква работа си има.... Big Grin Big Grin Big Grin

Аз питам за бирите...? :wink:
Разбираш ли? Big Grin

Точно пред НИМ нали?
yasho Wrote:И аз мисля, че е от картерната вентилация. Имах подобен проблем на Кадетчето преди- беше тотално запушена и се опитваше да изхвърли щеката за маслото. След почистването и се отпуши да върви яко. За 1,3 карбуратор 120 на 2-ра и 160 на трета е страшна работа. Карал съм го до 180-190, но после става много нестабилен- не е като Волвака. Това обаче само за проверка на колата- нормално карам до 100-110, че и по бавно. За 15-20 минути по-бързо пристигане не ща да си тровя нервите. Карай си по-яваш и си оглеждай добре какво има по пътя и наоколо.


За Опела ,ще се напрая че не съм прочел . Big Grin Big Grin Big Grin
Няма майтап- някаква мешана работа с компютър и карбуратор Пиербург 2Е3. Доколкото прочетох имало и корси такова изпълнение- за по-добро изгаряне и по-ниски вредни емисии. Вървеше като изоглавено и има много дълбоки скорости макар и само 4. На газ като няма какво да подпре оборотите съм го закарвал на 7800, а на бензин стига до 7200. И сега си е в движение ама почнаха да падат парчета от него- я праг, я вежда.. Big Grin
Razsipnik Wrote:
tronixxx Wrote:
Razsipnik Wrote:Моята С 40 е черен металик, със стикер- Българския национален флаг- точно отпред на ,,муцунката" над решетката с емблемата.

Ще позная ли групата?Вероятно да- по брой волва на квадрат????? Smile
Няма майтап колега! Утре в 12 на градинката пред НИМ. Ако не вярваш виж в срещи на клуба. После на заведение. Колко хора не се знае зависи от времето и кой каква работа си има.... Big Grin Big Grin Big Grin

Аз питам за бирите...? :wink:
Разбираш ли? Big Grin

Точно пред НИМ нали?

Разсипник, терена пред НИМ на Бояна не е като кремълския площад или Тян анмън в Пекин Big Grin Big Grin Big Grin
Все да можеш да видиш днес 15 - 20 колици шведско производство събрани на куп плюс един байрак на Волвоклуб. :ctf2:
yasho Wrote:Няма майтап- някаква мешана работа с компютър и карбуратор Пиербург 2Е3. Доколкото прочетох имало и корси такова изпълнение- за по-добро изгаряне и по-ниски вредни емисии. Вървеше като изоглавено и има много дълбоки скорости макар и само 4. На газ като няма какво да подпре оборотите съм го закарвал на 7800, а на бензин стига до 7200. И сега си е в движение ама почнаха да падат парчета от него- я праг, я вежда.. Big Grin
То има и голфове с подобна мешавица. А това нещо, каква мощност има? Аз на соцвозилото, (1600кубсм около 80к.с.) като нямаше какво да подпре оборотите съм вдигал над 8000 Big Grin По магистрала си поддържаше 160 без проблеми, а с един приятел, който имаше същото, само че със сток карбутратор сме вдигали 180 по Цариградско...ама това последното не сте го чували от мен Big Grin
Няма много коне- 60-на, ама много пъргав и съм го пробвал на Варненската магистрала. Ядох се с един Ярис и мацката остана учудена що не може да ме мине. После я пуснах напред и след малко гледам на бензиностанцията се сменят с пича и. Е той ме опапа и спрях да се гонкам. На темата с корите- мойта самоделка се държи чудесно- веще няма мизерии по мотора и най вече по пистовия ремък и ролките. Много съм доволен. хванал съм я със самонарезни винтове и стана доста здраво, а и не вибрира. Пази само под мотора- под радиаторите на турбото за маслото и въздуха не, ама те са нависоко и трудно ще хвърли нещо по тях.
и какво стана сега Smile
Аз все си мисля ,че всичко е наред ама колегата разсипник много се стяга...
Днес на срещата се установи, че на колегата разсипник колата наистина има проблем....Ще следим за развитие!
Pages: 1 2 3 4 5 6