Волво Клуб - България

Full Version: От капачката на двигателя духа яко,..яко като вентилатор!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Ти сам каза,че не гори масло и компресията ти е добре - значи не е сегменти.
Провери си първо катализатора.
kingdim Wrote:Провери си първо катализатора.
Катализаторът от точно един месец е разпробит .
kingdim Wrote:Ти сам каза,че не гори масло и компресията ти е добре - значи не е сегменти.

Съдя по показанията на картерната щека за масло......
Иначе вече сигурно ми се смеят от околните блокове, защото само бъркам с пръс в ауспиха.....
На срещата на форума открих ,че в ауспуха ми има черна течност------настръхнах първо ,че е масло.....разтърках между пръстите- като ,че ли не е мазно......
Не мога да определя.вече се съмнявам във всичко.
От друга страна мисля си , ако гори масло би трябвало да си показнва на щеката....да намалява сиреч.....
Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно Smile
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа Wink
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!
MaxBass Wrote:Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно Smile
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа Wink
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!

За първото си прав, хлабините в цилиндро-буталната група се променят при студен и при топъл ДВГ. А другото нещо, което се сещам че е от значение е това дали имаш достатъчно ток. Ако стартерът не върти достатъчно бързо, показанията ще са по-малки...а когато ДВГ е топъл, стартерът върти по-лесно Wink.
За второто, към разсипник...той няколко пъти спомена че е проверявал компресията и че е добре. Друг възможен проблем, за който се сещам е че може да има проблем в бобините, но това може да се каже само ако се измерят.
MaxBass Wrote:Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно Smile
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа Wink
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!


Ако наистина са сегменти, за каквми пари говорим(ориентировъчно) за замяната им?И ще бъде ли удачно да поправям приусловие, че колата е на 13 години....Ако е много зле(ако така се установи при планираните от мен прегледи) просто ще я карам докрай и хвърлям/продавам на безценица при покупка на друга......
Друг изход няма явно....
Не отписвай колата - като за начало си намери майстор, който знае какво прави и отстранявай проблемите един по един.
Не че съм много наясно с ДВГ, но си мисля, че щом не ти гори масло и компресията е добре едва ли ще са сегменти.
Щом ти е добре компресията и не гори масло,
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).
Щом ти е добре компресията и не гори масло,
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).
Pages: 1 2 3 4 5 6