02-01-2010, 09:52 PM
02-01-2010, 09:54 PM
Провери си първо катализатора.
02-01-2010, 10:35 PM
kingdim Wrote:Провери си първо катализатора.Катализаторът от точно един месец е разпробит .
02-01-2010, 10:38 PM
kingdim Wrote:Ти сам каза,че не гори масло и компресията ти е добре - значи не е сегменти.
Съдя по показанията на картерната щека за масло......
Иначе вече сигурно ми се смеят от околните блокове, защото само бъркам с пръс в ауспиха.....
На срещата на форума открих ,че в ауспуха ми има черна течност------настръхнах първо ,че е масло.....разтърках между пръстите- като ,че ли не е мазно......
Не мога да определя.вече се съмнявам във всичко.
От друга страна мисля си , ако гори масло би трябвало да си показнва на щеката....да намалява сиреч.....
02-02-2010, 01:08 AM
Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!
02-02-2010, 05:18 AM
MaxBass Wrote:Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!
За първото си прав, хлабините в цилиндро-буталната група се променят при студен и при топъл ДВГ. А другото нещо, което се сещам че е от значение е това дали имаш достатъчно ток. Ако стартерът не върти достатъчно бързо, показанията ще са по-малки...а когато ДВГ е топъл, стартерът върти по-лесно .
За второто, към разсипник...той няколко пъти спомена че е проверявал компресията и че е добре. Друг възможен проблем, за който се сещам е че може да има проблем в бобините, но това може да се каже само ако се измерят.
02-02-2010, 01:59 PM
MaxBass Wrote:Когато сегментите са студени седят по свити доколкото помня от часовете по ДВГ...Когато мотора се затопли те се разширяват оплътняват и всико е 6 ...Маслото отделно ,че е гъсто...но пък от гъстото масло може да даде маслена компресия...Абе на топъл мотор е редно
разсипник масло ако не гори може да са компресационни сигменти знам ли...какво ще кажете?
Малсените да са здравби и да обират ,а горните да изпускат и да духа
Един съвет ...Ако са сегменти само оригинални!Не се лъжи с нищо друго!
Ако наистина са сегменти, за каквми пари говорим(ориентировъчно) за замяната им?И ще бъде ли удачно да поправям приусловие, че колата е на 13 години....Ако е много зле(ако така се установи при планираните от мен прегледи) просто ще я карам докрай и хвърлям/продавам на безценица при покупка на друга......
Друг изход няма явно....
02-02-2010, 02:33 PM
Не отписвай колата - като за начало си намери майстор, който знае какво прави и отстранявай проблемите един по един.
Не че съм много наясно с ДВГ, но си мисля, че щом не ти гори масло и компресията е добре едва ли ще са сегменти.
Не че съм много наясно с ДВГ, но си мисля, че щом не ти гори масло и компресията е добре едва ли ще са сегменти.
02-02-2010, 05:48 PM
Щом ти е добре компресията и не гори масло,
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).
02-02-2010, 05:48 PM
Щом ти е добре компресията и не гори масло,
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).
минаваш нататък електрика (свещи, кабели ,бобини)
и инжекционна система (помпа ,филтър ,маркучи ,регулатор на
налягането ,инжектори).