Колега аз карам В70 99г стария дизел на Ауди.Още не съм се докоснал до Волво след 2000г и не мога да ги коментирам.Карам го 18 месеца и ще ти изброя разходите ми по колата без нищо кой знае какво да се е чупило.
1 Първоначална смяна на всички ремъци,ролки,филтри,термостат,водна помпа,всички дискове и накалдки 1400лв.
2 Застраховка гражданска и каско 1000лв на година при цена 8000лв на мпс-то, 230 лв данък, 67 винетка 36 ГТП=1333 на година това лято ще е 3-то плащане на тия неща.
Маслото се сменя на 8000-10000км досега 4 смени лятото предстои 5-та по около 230-250 лв в зависимост от цени на масло и филтри.
3 Вакум помпата ми здаде багажа нова в МП 1000лв взех на старо от Униката за 120 мисля.
4 Ходовата част по тия дупки се сещаш лява страна носач Делфи 230 лв + биалетка не помня колко 30-на лева +външен накрайник пак там някъде 20-30 лв + реглаж задължителен 30 лв и работа около 50лв не помня точно 340 -350 приблизително. Дясна страна същата сума само че след 3-4 месеца.
5 Амортисьори задни 125 лв на брой =250 + по 25 лв смяна на 1 =300лв
6 Тампони макфеерснон наскоро 2 броя по 36 лв + смяна 2х 25 =110 лв мисля с отстъпка за части .
7 Акумулатор+ чистачи Бош 220 лв с клубна отстъпка.
8 Подгряващи свещи 5 броя бош по 24 лв +маркучи за обратна нафта около 150лв общо.
9 Нови предни спирачни маркучи не помня колко 30-40 лв.
10 Гуми тия от Пасата няма да станата летни не много скъпи 120-130 лв брой зимни същата цена 8 по 120=1000 с монтаж нови винтили и прочие.
11 аларма + музика + радар детектор примерно 500лв.
Няколко ходения диагностика и огледи в МП по 60 лв влизането .
Може и друго да има но не се сещам дребни работи
Други не от-ремонтирани за сега:
Малко след покупката може би в следствие на монтаж на алармата замина сензор за въздушните възглавници СРС не може да се изчисти 880лв нов в МП с доставка и незнайно колко за работа.
Не ми работят задните 2 прозореца контролен панел за смяна нов 280 лв .По Ибей 130 $ не ми се дават за сега предните работят.
След 15 -18 хиляди започна да се усеща една неприятна вибрация винаги и на място и при шофиране с по висока скорост е по неприятно диагнозата е маховик,заминавал си след известен пробег бил консуматив маховик и съединител се сменят заедно около 2000 лв може и по малко + не знам колко за работата- предстои.
Предполагам че по нова кола ще ма същите проблеми но на по късен етап.Няма да е толкова скоро след първоначалното набутване.Колегите с по нови Вагони да кажат какво и колко се чупи при тях