Волво Клуб - България

Full Version: V70 преди и след 2000г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Да питам има ли разлика в качеството на V70 преди и след 2000 г. или след като Volvo бе купено от Ford.
И по точно някой карал ли е V70 произведена преди 2000 г и друга такава след 2000 г. Показала ли е по-новата повече дефекти и от какво естество. Да си купувам ли V70 произведена след 2000 г. или да си карам баба яга - Пасат от 87 г.
Аз смятам, че качеството е еднакво! Въпрос на индивидуален автомобил, как е каран и подържан. Иначе каквото и В70 да си вземеш ще е по-добре от Баба ти Яга. Келегите ще ти кажат още инфо но поне кажи и с какъв мотор си го харесал да те опътят малко...
V70 дизел 163 кс, мисля че е с 5 цилидъра.
На баба Яга хубавото е че не се чупи, иска смяна на масло и наливане на нафта.
Избегнати проблемите:
-Части - цени като за велосипед;
-Реденето при разбиращи но некадърни майстори или обратно.
6/100 разход на градско.
Е винаги съм последен на сфетофарите ама какво от това.
Лошото е че всеки момент ще започнат да се появяват старческите болести, и триабва да си взема резервана.
Т'ва е.
Tikvar Wrote:V70 дизел 163 кс, мисля че е с 5 цилидъра.
На баба Яга хубавото е че не се чупи, иска смяна на масло и наливане на нафта.
Избегнати проблемите:
-Части - цени като за велосипед;
-Реденето при разбиращи но некадърни майстори или обратно.
6/100 разход на градско.
Е винаги съм последен на сфетофарите ама какво от това.
Лошото е че всеки момент ще започнат да се появяват старческите болести, и триабва да си взема резервана.
Т'ва е.
Колега ти както си го написал излиза, че се чудиш дали да си вземеш резервна за части или В70? Странна дилема. Със сигурност си прав че подръжката ще е по скъпа, но ако уцелиш читава кола и тя ще иска нафта и масло само. Майстори се намират, все пак не е летяща чиния. Народа го е казал "Който го е страх от мечки да не ходи в гората". Все пак си мисля, че ако преминеш на 23 години по нова кола, все някаква разлика ще има....
Ето малко писано по темата за модела:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=8516&p=84591&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p84591" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=8516&p=84591&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p84591</a><!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=10757&p=104307&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p104307" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=18&t=10757&p=104307&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p104307</a><!-- l -->

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=7362&p=74338&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p74338" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=7362&p=74338&hilit=V70+%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5#p74338</a><!-- l -->

Дано съм ти бил полезен.
Колега аз карам В70 99г стария дизел на Ауди.Още не съм се докоснал до Волво след 2000г и не мога да ги коментирам.Карам го 18 месеца и ще ти изброя разходите ми по колата без нищо кой знае какво да се е чупило.
1 Първоначална смяна на всички ремъци,ролки,филтри,термостат,водна помпа,всички дискове и накалдки 1400лв.
2 Застраховка гражданска и каско 1000лв на година при цена 8000лв на мпс-то, 230 лв данък, 67 винетка 36 ГТП=1333 на година това лято ще е 3-то плащане на тия неща.
Маслото се сменя на 8000-10000км досега 4 смени лятото предстои 5-та по около 230-250 лв в зависимост от цени на масло и филтри.
3 Вакум помпата ми здаде багажа нова в МП 1000лв взех на старо от Униката за 120 мисля.
4 Ходовата част по тия дупки се сещаш лява страна носач Делфи 230 лв + биалетка не помня колко 30-на лева +външен накрайник пак там някъде 20-30 лв + реглаж задължителен 30 лв и работа около 50лв не помня точно 340 -350 приблизително. Дясна страна същата сума само че след 3-4 месеца.
5 Амортисьори задни 125 лв на брой =250 + по 25 лв смяна на 1 =300лв
6 Тампони макфеерснон наскоро 2 броя по 36 лв + смяна 2х 25 =110 лв мисля с отстъпка за части .
7 Акумулатор+ чистачи Бош 220 лв с клубна отстъпка.
8 Подгряващи свещи 5 броя бош по 24 лв +маркучи за обратна нафта около 150лв общо.
9 Нови предни спирачни маркучи не помня колко 30-40 лв.
10 Гуми тия от Пасата няма да станата летни не много скъпи 120-130 лв брой зимни същата цена 8 по 120=1000 с монтаж нови винтили и прочие.
11 аларма + музика + радар детектор примерно 500лв.
Няколко ходения диагностика и огледи в МП по 60 лв влизането .
Може и друго да има но не се сещам дребни работи
Други не от-ремонтирани за сега:
Малко след покупката може би в следствие на монтаж на алармата замина сензор за въздушните възглавници СРС не може да се изчисти 880лв нов в МП с доставка и незнайно колко за работа.
Не ми работят задните 2 прозореца контролен панел за смяна нов 280 лв .По Ибей 130 $ не ми се дават за сега предните работят.
След 15 -18 хиляди започна да се усеща една неприятна вибрация винаги и на място и при шофиране с по висока скорост е по неприятно диагнозата е маховик,заминавал си след известен пробег бил консуматив маховик и съединител се сменят заедно около 2000 лв може и по малко + не знам колко за работата- предстои.

Предполагам че по нова кола ще ма същите проблеми но на по късен етап.Няма да е толкова скоро след първоначалното набутване.Колегите с по нови Вагони да кажат какво и колко се чупи при тях Big Grin
Колега ти направо изби рибата Big Grin Big Grin Big Grin Кви са тия цени? От къде си пазариш? Лелеее...То аз съм с В40 2002 1,9д ама чак пък такава разлика....На мен първоначално обслужване ми излезе 7-800 лв...Масло ЕЛФ, ремъци Гейтс, дискове Делфи (предни) накладки Феродо, ролки забравих какви ама са качествени, не съм пестил от нищо...а имаше и по евтини ама не ми се рискуваше. Пазарил сам си от добри магазини. Каското ми с гражданската е 800 лв, оцениха колата на 14000лв. Данък 220 лв. Маслото е 18 лв на литър Елф 10/40, взимам 6 лт. филтър 7 лв, какви са тия 250 лв при тебе, къде го сменяш? Задни дискове Делфи с накладки 117 лв....Гуми 15' зимни Ултра Грип 7 + 110 лв, 16' летни 100 лв...И на мен ми предстои смяна на маховик и съединител но излиза около 1300 лв на Лук....Ти направо го отказа човека... В мотото не стъпвам, кви диагностики, кви 5 лв...Само справки по телефона че са безплатни Big Grin Big Grin Big Grin УжасТ Big Grin Big Grin Big Grin
Почти всичко от GT1 като се ползва неговата отстъпка за части към 15 % ако си ги пазарувам сам ще е още по скъпо.Повечето неща съм ги писал със работата която не помня точно колко беше с минимално отклонение -/+.
От къде тия 16'' по 100лв ?
Намират се колега стига да не искаш "маркови", говоря за нови гуми. Аз и хора около мен сме взимали и сме много доволни. Ако те интересува от къде, пиши на лично да не излезе, че правя реклама. А маслото какво е че ти излиза по 250 лв на смяна... :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani:
Горивен,маслен,въздушен и филтър за купето +7,8 литра 5w40 по 17 лв там някъде се връзваше. И това е компромисен вариант,Ауди препоръчват за този двигател MOTUL а там цена е много по различна <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.redline-tuning.com/magazin/avtomobili/masla/plna-sintetika/motul-8100-x-cess.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.redline-tuning.com/magazin/a ... -cess.html</a><!-- m -->
Maxijaz Wrote:Горивен,маслен,въздушен и филтър за купето +7,8 литра 5w40 по 17 лв там някъде се връзваше. И това е компромисен вариант,Ауди препоръчват за този двигател MOTUL а там цена е много по различна <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.redline-tuning.com/magazin/avtomobili/masla/plna-sintetika/motul-8100-x-cess.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.redline-tuning.com/magazin/a ... -cess.html</a><!-- m -->

Ако и наливаш 10/40 едва ли ще ти създаде главоболия, сигурно не е на 20 000 км автомобила. Предполагам, че ще е по-тънка цената. А защо сменяш всички филтри толкова често? Масления е ясен ама въздушен, тоя на купето и горивния не мислиш ли че е малко пресилено да се сменят на 10 000 км? То лошо няма де, но за мен са излишни разходи...
Pages: 1 2