Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с километража на 740
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Проблемът е следния от известно време спряха да отчита километража и скоростта, включват се сами понякога отчитат цял ден друг път спира само обикновенно като започнат да отчитат работят докато колата е в движение но спре ли се на стоп или да се угаси колата спират показанията.Пътувах на далеко 7 -800км. работи като пушка спиране тръгване няма проблем и сега пак започна. Дали някой е имал подобен проблем и евентуалното му решение.
Само да добавя проверил съм кабела от датчика до километража и е здрав , слагал съм друго табло проблема пак остава сменил съм и датчика и пак същото.
Ако отзад таблото ти е с гъвкава, оцветена в синьо платка опитай да и презапоиш всички спойки.
Просто да ги повториш. Често става да се загуби някой уред от студена спойка (или по-точно спукана)
на тези табла. Другия вариант е да ти е износено някое зъбно колелце в таблото, но щом понякога работи по-скоро е студена спойка.
ipdown Wrote:Ако отзад таблото ти е с гъвкава, оцветена в синьо платка опитай да и презапоиш всички спойки.
Просто да ги повториш. Често става да се загуби някой уред от студена спойка (или по-точно спукана)
на тези табла. Другия вариант е да ти е износено някое зъбно колелце в таблото, но щом понякога работи по-скоро е студена спойка.
Смених цялото табло със същото от друг автомобил проблема остава (Невярвам и двете да правят един и същи проблем)
kristov Wrote:
ipdown Wrote:Ако отзад таблото ти е с гъвкава, оцветена в синьо платка опитай да и презапоиш всички спойки.
Просто да ги повториш. Често става да се загуби някой уред от студена спойка (или по-точно спукана)
на тези табла. Другия вариант е да ти е износено някое зъбно колелце в таблото, но щом понякога работи по-скоро е студена спойка.
Смених цялото табло със същото от друг автомобил проблема остава (Невярвам и двете да правят един и същи проблем)

Ами виж, мисля че е напълно възможно защото тези табла правят такива проблеми след някоя и друга година.
Просто спойките не издържат на напреженията на самата платка, понеже е гъвкава и се криви. А и вибрациите
допълнително помагат. Нищо не ти пречи просто да ги повториш, а дори и да не е това си спестяваш отваряне по-късно, когато някоя сдаде. А те непременно се прецакват. На мен не ми работеше датчика за нивото на бензина на 960-ката, и на 740-то оборотомера. И двете табла имаха студени спойки и ги оправих.
А иначе ако смяташ че не е това проблема, намери електрическата схема на модела и виж
откъде взема сигнал за обороти за таблото. Мисля че отзад в диференциала е датчкика за таблото. Може той да ти прекъсва понякога.
ipdown Wrote:[.............. отзад в диференциала е датчкика за таблото. Може той да ти прекъсва понякога.
здравейте имам същия проблем , а дори незнам къде седи този датчик Sad бихте ли мем светнали за местополужението му ? Smile
Датчика е на деференциала . По принцип са две жици кафяво бяла и зеленобяла ,А ако имаш АБС на колата тези жици минават през сомпютъра (над педала за съединителя , а кабелите вървят в сноп с други през шофьорската страна на колата по прага пот мокета ) и след това отиват в километража . Но като ги проверяваш прегледай да няма някоя клеясала букса . Най често дефектират самите километражи получават се спукани спойки и нямат контакт .