Публикации: 76
Теми: 26
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
Колеги имам проблем с алтернатора вероятно не зарежда , защото когато откача някоя клема на акумулатора двигателя гасне , но имам също някакъв проблем с таболото , най-вероятно не прави хубав контакт или незнам защото никой уред на таблото не ми работи само свети , та въпроса ми е възможно ли е от таблото да е дало късо и да е заминал алтернатора или просто от старост вече не зарежда ?
Публикации: 394
Теми: 12
Член от: Feb 2008
Репутация:
2
Thanks: 1
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
По скоро проблема идва от таблото.
Преди години имах проблем с таблото на 940 от 90год. , карах колата малко без него и акумулатора падна.
Стана ми интересно и се зачетох - не си спомням хубаво но алтернатора получава обратна връзка от таблото, ако този сигнал липсва не зарежда.
Ето ти малко инфо:
http://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalStarting.html
http://www.volvoclub.org.uk/faq/Electric...ments.html
Най-вероятно става въпрос за студени спойки - има много информация в нета.
Ето ти и ел. схеми:
http://www.volvowiringdiagrams.com/
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Публикации: 3,342
Теми: 140
Член от: Dec 2006
Репутация:
7
Thanks: 5
Given 34 thank(s) in 30 post(s)
Според мен става дума първо за проблемен алтернатор !
Ако го проверите с външно възбуждане и измерване на зареждането на изходната шпилка показващо над 13,8 V , тогава търсете на друго място - табло/лампа за зареждане/, лоши връзки и прочие...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Публикации: 76
Теми: 26
Член от: Jan 2014
Репутация:
0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
Колега , проблема е оправен от доста време и се оказа , че наистина таблото дава обратна информация към алтернатора , за да зарежда , а в моя случай аз имах сериозен проблем с таблото , защото една от основните платки беше счупена и бяха прекъснати всички лентови пътища ... Но след като платката се залепи и лентовите пътища се запоиха , когато сложих таблото всичко тръгна на секундата , за да бъда сигурен , че алтернатора зарежда просто запалих двигателя откачих едната клема от акумулатора и двигателя продължи да работи , което е сигурен признак , че алтернатора работи .