Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://finance.yahoo.com/news/most-luxurious-volvo-ever-built-204400540.html">http://finance.yahoo.com/news/most-luxu ... 00540.html</a><!-- m -->
Чудя се колко продажби ще имат, предвид че повечето хора отъждествяват свръх-лукс с точно определени марки и Волво не е една от тях ...
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
С бъдещата гаранция за 0% смъртност в коли Волво и този лукс, който се предлага ... предполагам, че няма да липсва интерес от меринджеи, държавни институции и сив сектор
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
mirizlivpor Wrote:http://finance.yahoo.com/news/most-luxur...00540.html
Чудя се колко продажби ще имат, предвид че повечето хора отъждествяват свръх-лукс с точно определени марки и Волво не е една от тях ...
В статията, която си пуснал пише :
Quote:Since Volvo is the crown jewel of China's Geely Automotive, the XC90 gives the company a massive opportunity to penetrate the the Chinese luxury SUV market that has thus far been dominated by German and Japanese rivals.
Chinese consumers don't have the same memories that Western customers have of Volvo as a seller of boxy station wagons – an unpretentious, understated anti-luxury brand. As a result, an uber-luxury model, such as the Excellence, only reinforces Volvo's stature in China as an upscale option.
Така или иначе - това за сега е предвидено замо за Китай
Posts: 207
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
само времето и продажбите ще покажат новите идеи дали работят (дали се харесват и купуват)... :roll: :roll: :roll:
няма значение дали е в Китай или останалият свят,
не вярвам някой да има нещо против (изключвам конкуренцията) Volvo да стане още по-популярна марка и да се наложи на пазара 8-)
Infiniti Q60 Cabrio 320hp
Infiniti EX37 GT Premium 320hp eх
Volvo XC90 2.5T 210hp ex
Volvo 760GLE 2.4TD 105hp ex
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
bell Wrote:... 0% смъртност в коли Волво ... Стефчо, това трябва да е скритият коз!
На мен лично няма да ми пука за нищо друго освен живота - той е безценен и не струва дори колкото 100 000 х топ модели на "звезди", "кръгчета" и т.н.
Сега гледам едно предаване за "Тесла" и разбирам защо тази компания успява и е въпрос на време да направи революция, не като технология, а като налагане масово на тази технология ... нещо, което Елън Мъск е прозрял и вярва
Мога да пренебрегна лукс, визия, дори комфорт, но сигурност - никога!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
На мен лично ми изглежда доста интригуващо предложение и ако "нормалното" ХС90 повлече крак може би и за това ще се намери място под слънцето. Дано да е сполучливо. Определено ще е интересна битка с другите в сегмента.
Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Няколко снимки на Volvo XC90 T8 Excellence (цъкнете под статията вляво за галерията):
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.businessinsider.de/most-expensive-volvo-2016-3?op=0#/">http://www.businessinsider.de/most-expe ... 6-3?op=0#/</a><!-- m -->#the-volvo-xc90-t8-excellence-is-a-four-seat-ultraluxury-version-of-the-companys-award-winning-xc90-suv-1
Posts: 257
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2016
Reputation:
0
Горд собственик на: V70 2001 бензин/газ
"Утопия на борда на шведския флагман Volvo S90/V90"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/utopiia-na-borda-na-shvedskiia-flagman-volvo-s90v90-6055525">http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobi ... 90-6055525</a><!-- m -->
V70 2.4 - (2017-)
V40 2.0 - (2010-2017)
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:bell Wrote:... 0% смъртност в коли Волво ... Стефчо, това трябва да е скритият коз!
На мен лично няма да ми пука за нищо друго освен живота - той е безценен и не струва дори колкото 100 000 х топ модели на "звезди", "кръгчета" и т.н.
Сега гледам едно предаване за "Тесла" и разбирам защо тази компания успява и е въпрос на време да направи революция, не като технология, а като налагане масово на тази технология ... нещо, което Елън Мъск е прозрял и вярва
Мога да пренебрегна лукс, визия, дори комфорт, но сигурност - никога!
При Тесла, Айпъл и компания нещата се налагат на хората чрез тотално промиване. Зад тези компании, вярвам стоят дори и правителства. Те събират и продават личната информация на хората. Колите им не струват, технологията им е практически прекалено скъпа, работеща на всеобщото схващане, че карайки техните коли спасяваме планетата. Един от големите световни митове-глобалното затопляне. От този мит различни организации, корпорации и правителства притакват милиарди. Нещо повече осигурява се огромна заетост под формата на работни места. В икономическата каша, в която се намира света, това е един прекрасен пример как западния капитализъм осигурява изкуствено развитие на хора, фирми, организации базирано на един голям мит.
При Волво скритият коз е от далечната 1959, когато Болин измисля 3-точковия колан, но не е донесъл на марката милиони клиенти. Волво си остава малка Шведска фирма за коли. Последните 20 години дори не е Шведска, продадени са, за да оцелеят.
Масите от хора в света се насочват и промиват като поток. Немската хегемония, подпомогната от Американската пропаганда и до днес днешен работи. Немците доминират пазара и ще го доминират. Около 90% от репортери и медия по света са купени и хвалят само Немското, а всичко останало го сравняват с "Дзе Джърманс" и то никога не е достатъчно добро. Така че, какво то и да направят Волво ще си останат бутикова марка автомобили в сянката на Швабите. Все едно на нас да ни признаят ракията за по-добро пиене от уискито!
Volvo For life!
Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
@JMI - ще пропусна да се съглася с теб по някои точки. Напоследък забелязвам все повече и повече ХС-90 на пътя, а от хората чувам само суперлативи и възхищения от последните модели. В друга тема пуснах няколко снимки от скромно авто-изложение и "щандът" на Волво беше един от най-натоварените въпреки високата цена, а за да влезеш в джипката трябваше да се чака. Смятам, че ХС-90 специално е много сериозен конкурент на големите 3. Ако успеят да убедят американския потребител ще стане работата (немския и китайския смятам, че са зарибени вече). За Тесла също не съм съгласен - според мен съвсем осъзнато хората оценяват какво им се предлага, за момента без реална алтернатива. Не смятам, че може да става дума за промиване на мозъци при положение, че не говорим за масов автомобил, а точно обратното - за една (поне в момента) ниша. Когато преди години пуснаха Honda Insight и Toyota Prius не предизвикаха фурор, да не говорим, че разходът им беше сравним с 1.9 дизелов мотор на VW например. Електромобил със 700 коня достъпни от раз си е наистина пълна лудница, а фактът, че си паркираш колата в гаража и тя през нощта се ъпдейтва с нови функции съвсем. Ще видим какво ще излезе от модел 3, който почти всеки би могъл да си позволи. Струва ми се, че тогава рязко другите играчи ще извадят жокерите от ръкава и ще стане интересно. Между другото четох, че S-Class хибрид ще предлага екстра за безжично зареждане ...
|