01-13-2007, 04:03 PM
де факто станах собственик на волво 850 '95 с метанова уредба; 2.5 литра, 10 клапана
има много неща, които трябва да бъдат направени, за които трябва да се вземат решения
мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита
климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото
изобщо, колата е поддържана мърляво досега и това трябва да спре
каквото и да е обаче, това е потресаваща кола
след нея, като се кача в някоя от служебните ни коли - хюндай гетз или фиеста, се чувствам като в рикша - дори не мога да ги подкарвам свясно вече
тоест, както започвам с волво (това ми е първата сериозна кола; иначе като бях на 17 имах 2 запорожеца :twisted: ), така и ще се пенсионирам, наизбежно е
...
толкова като за начало, ще се радвам на съветите ви
има много неща, които трябва да бъдат направени, за които трябва да се вземат решения
мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита
климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото
изобщо, колата е поддържана мърляво досега и това трябва да спре
каквото и да е обаче, това е потресаваща кола
след нея, като се кача в някоя от служебните ни коли - хюндай гетз или фиеста, се чувствам като в рикша - дори не мога да ги подкарвам свясно вече
тоест, както започвам с волво (това ми е първата сериозна кола; иначе като бях на 17 имах 2 запорожеца :twisted: ), така и ще се пенсионирам, наизбежно е
...
толкова като за начало, ще се радвам на съветите ви