04-17-2015, 07:06 PM
Тия дни продължих с първоначалното стягане и някои подобрения.
Смяна на маслото и филтрите.
На колите си сипвам Motul. За тоя двигател взех полу-синтетика Motul 6100, че е малко по-евтино пък и няма нужда от чак перфектно масло. Маслен филтър Mann.
Въздушен филтър не можах да намеря читав (не че съм обикалял много, но 2-3 от нормалните магазини нямаха за моя модел) и трябваше Filtron да сложа. Ще го сменям по-скоро. Не знам преди кога е бил сменян, но си му беше време.
Свещи взех Denso Iridium Power IW20. Фен съм им - уж по-добра искра, пък и имат по-дълъг интервал на смяна. Верно са по-скъпи, но си заслужава според мен. Още не съм ги сложил и нямам впечатления на тоя двигател как ще са.
Добре, че смених маслото та да погледам малко Григор Димитров:
Иначе продължих борбата с таблото. Онзи ден дойде новот, което купих. Веднага го смених. Километражът работи, бензиномерът и той чат-пат. Но пък с новото табло оборотомерът спря да отчита. Явно е от друг двигател.
Новото табло е по-свежичко. Не е счупено, не са захабени сигналните лампи. Само на 194000.
Освен таблото получих и двете лайстни под фаровете, които ми липсваха. За да ги монтираш обаче се оказа, че трябва да свалиш фаровете, а за да свалиш фаровете разглабяш цялата предница едва ли не.
Лайстните се захващат с 3 винтчета, но от долната страна на фара. Което и налага изваждането му. Когато го свалих, намерих парчета от старите лайстни, останали в крепежите. Явно някой ги е откъртил без да знае как се демонтират правилно.
Преди:
След:
Смяна на маслото и филтрите.
На колите си сипвам Motul. За тоя двигател взех полу-синтетика Motul 6100, че е малко по-евтино пък и няма нужда от чак перфектно масло. Маслен филтър Mann.
Въздушен филтър не можах да намеря читав (не че съм обикалял много, но 2-3 от нормалните магазини нямаха за моя модел) и трябваше Filtron да сложа. Ще го сменям по-скоро. Не знам преди кога е бил сменян, но си му беше време.
Свещи взех Denso Iridium Power IW20. Фен съм им - уж по-добра искра, пък и имат по-дълъг интервал на смяна. Верно са по-скъпи, но си заслужава според мен. Още не съм ги сложил и нямам впечатления на тоя двигател как ще са.
Добре, че смених маслото та да погледам малко Григор Димитров:
Иначе продължих борбата с таблото. Онзи ден дойде новот, което купих. Веднага го смених. Километражът работи, бензиномерът и той чат-пат. Но пък с новото табло оборотомерът спря да отчита. Явно е от друг двигател.
Новото табло е по-свежичко. Не е счупено, не са захабени сигналните лампи. Само на 194000.
Освен таблото получих и двете лайстни под фаровете, които ми липсваха. За да ги монтираш обаче се оказа, че трябва да свалиш фаровете, а за да свалиш фаровете разглабяш цялата предница едва ли не.
Лайстните се захващат с 3 винтчета, но от долната страна на фара. Което и налага изваждането му. Когато го свалих, намерих парчета от старите лайстни, останали в крепежите. Явно някой ги е откъртил без да знае как се демонтират правилно.
Преди:
След: