The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Новото Волво ХС90 - от луксозно - по-луксозно

#9
Dodo 155 Wrote:
bell Wrote:... 0% смъртност в коли Волво ...
Стефчо, това трябва да е скритият коз!
На мен лично няма да ми пука за нищо друго освен живота - той е безценен и не струва дори колкото 100 000 х топ модели на "звезди", "кръгчета" и т.н. Wink
Сега гледам едно предаване за "Тесла" и разбирам защо тази компания успява и е въпрос на време да направи революция, не като технология, а като налагане масово на тази технология ... нещо, което Елън Мъск е прозрял и вярва Wink
Мога да пренебрегна лукс, визия, дори комфорт, но сигурност - никога!


При Тесла, Айпъл и компания нещата се налагат на хората чрез тотално промиване. Зад тези компании, вярвам стоят дори и правителства. Те събират и продават личната информация на хората. Колите им не струват, технологията им е практически прекалено скъпа, работеща на всеобщото схващане, че карайки техните коли спасяваме планетата. Един от големите световни митове-глобалното затопляне. От този мит различни организации, корпорации и правителства притакват милиарди. Нещо повече осигурява се огромна заетост под формата на работни места. В икономическата каша, в която се намира света, това е един прекрасен пример как западния капитализъм осигурява изкуствено развитие на хора, фирми, организации базирано на един голям мит.
При Волво скритият коз е от далечната 1959, когато Болин измисля 3-точковия колан, но не е донесъл на марката милиони клиенти. Волво си остава малка Шведска фирма за коли. Последните 20 години дори не е Шведска, продадени са, за да оцелеят.
Масите от хора в света се насочват и промиват като поток. Немската хегемония, подпомогната от Американската пропаганда и до днес днешен работи. Немците доминират пазара и ще го доминират. Около 90% от репортери и медия по света са купени и хвалят само Немското, а всичко останало го сравняват с "Дзе Джърманс" и то никога не е достатъчно добро. Така че, какво то и да направят Волво ще си останат бутикова марка автомобили в сянката на Швабите. Все едно на нас да ни признаят ракията за по-добро пиене от уискито! Wink
Volvo For life!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)