07-18-2015, 02:33 PM
pliva Wrote:Тази джаджа не бях я виждал,още по-лесно е с нея.Има едни други,на които се завива с болтове предната част в отворите за болтовете на капака и действа като лост от втори род.B4204S Wrote:Благодаря колега са съветите.Но има и нещо друго ако откача прожината клапана няма ли да пропадне надоло.И ако си го правил ще сам ти благодарен ако обесниш мало по подробноПрикарваш буталото в горна мъртва точка на сътветния цилиндър/при свалени свещи с дълга отвертка или друго нещо което да опре в буталото/,сменяш гумичките на четирита клапана и прикарваш на следващия цилиндър...Трябва и да следиш стриктно коя тарелка,зегерки и пружина от кой клапан са,да не ги размениш!Но ако нямаш згодите за натискане на пружините и за вадене на зегерките,няма как да го направиш сам. Ето ти и един линк: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI">https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI</a><!-- m -->