12-29-2015, 08:38 PM
Под 10бара е за ремонт ако това питаш . Заводско е 12-13бара като мотора излиза от завода много стегнат. За жалост атмосферките карат повече километри .......
И малко точни данни :
Ключ на сегментите в цилиндъра между : 0,20 - 0,40мм ( заводско за двата компресорни сегмента)
Ключ на сегментите в цилиндъра между : 0,25 - 0,50 мм (заводско за масления сегмент )
Освен това буталата се вкарват в ризите с Клиренс от 0,10 - 0,30 стотни ... Иначе 13 бара компресия няма как да се постигне.
Ако имаш питане може да напишеш ЛС - отворили сме и сме сглобили няколко мотора вече .
И малко точни данни :
Ключ на сегментите в цилиндъра между : 0,20 - 0,40мм ( заводско за двата компресорни сегмента)
Ключ на сегментите в цилиндъра между : 0,25 - 0,50 мм (заводско за масления сегмент )
Освен това буталата се вкарват в ризите с Клиренс от 0,10 - 0,30 стотни ... Иначе 13 бара компресия няма как да се постигне.
Ако имаш питане може да напишеш ЛС - отворили сме и сме сглобили няколко мотора вече .