05-15-2016, 08:14 AM
Здравейте Колеги. Имам много дразнещ проблем, който ако не успея да реша ще ме накара да си продам любимата кола. Та случая е следният: Декември месец 2015 модула на ДПФ-а ми даде грешка, че системата не работи и се наложи да го премахнем софтуерно и механично. С него махнахме и катализатора. Януари месец 2016 ЕГР клапана отказа да работи и го смених с нов(700лв.). Викам си нормално е, колата е на 200 000км и явно е консуматив. Обаче сега април месец, новият ЕГР отново отказа и колата в момента е в авариен режим с намалена мощност. Имам две решения пред мен: да изключа софтуерно ЕГР-а или да го сменя отново с нов. Обаче половината сервизи в които съм ходил ме убеждават, че затапването не е решение и води до други проблеми. Те обвиняват, че маперите които са махали ДПФ-а са си свършили некачествено работата и заради грешно подадени данни, ЕГР-а се запушва. А другата половина от сервизите ми казват да изключим ЕГР-а и това не води до никакви проблеми. Също твърдят, че запушването на ЕГР няма абсолютно никаква връзка с махнатия ДПФ. И сега се чудя на кого да повярвам и как да действам...