06-14-2018, 07:57 AM
iago Wrote:Крайното гърне и резонатора преди него? То всъщност освен катализаторите, други гърнета няма, поне при XC90-то. Звучи доста добре. На живо и в града много ли е шумна? За ориентир.. полицай може ли да се заяде или изобщо не е чак толкова шумна?Резонатор не е пипан, само гърнетата и накрайниците от хром накрая....
Шумна е само при колд старта в началото когато прави 1200 оборота, след 20-тина сек. ги смъква на 680 и колата заспива. Даже по някога се подлъгвам да вадя ключа забравяйки, че е запалена - толкова е тиха на място
Единствено, когато катеря баир и е на 1700 - 2000 оборота има едно боботене, което на някои може да е досадно, но аз съм му свикнал. Иначе звукът си е яката работа - особено в тунел ако се изреже може да си представиш, че си в Монца или Монако
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now