05-24-2022, 06:23 PM
Всъщност датчика за атмосферно налягане се намира вътре в ECM. МАР-а отчита абсолютното налягане в колектора (т.е.Атмосферно+бууст), но имат различно предназначение. В началото те бях посъветвал, ако може да погледнете корекциите на дюзите. Това е от съществена важност при проблем като твоя. Потърси в този или може би дизеловия подфорум имаше една тема за корекциите. Най-добре е да намериш ВИДА и да ги видиш с нея. Също не е лошо и да се премери компресията на студен мотор. По принцип при този двигател, компютъра се кодира заводски за стойностите на всяка дюза индивидуално и всяка една намеса в тях, като рециклиране например, може съвсем да обърка работата. По правило всяка нова оригинална дюза има индивидуален номер, който трябва да се въведе в ECM при евентуална смяна. Тъпото при този двигател е, че това може да стане само при дилър, но не и с ВИДА. Както се досещаш, най-вероятно в твоя ЕСМ са кодовете на оригиналните дюзи, а оттогава доесега е имало кой знае колко интервенции по тях.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004