05-13-2006, 06:52 AM
Здравейте.
Вчера си купихме Volvo 850 ! ! !
След около 3-месечно търсене в БГ и в чужбина, накрая го взехме от София. Първоначалните ми впечатления от колата са добри. Другата седмица ще ходим в провинцията и тогава ще бъде по същественият тест драйв (по магистрала и междуградски).
Имам обаче един такъв въпрос. Колата я купихме с идеята, че е 2.5 пълен инжекцион, 20V, 170 кс. Тази сутрин обаче се разрових из интернет (все пак съм българин, тома неверни, трябваше да се уверя ) и установих, че номерът на двигателя отговаря на 10V. Номерът на ДВГ 20V 170кс трябва да е B5254S...., а номерът на нашата е B5252S..., което отговаря на 10V 140 кс. Дотук добре, разбрах, че колата е 140 кс. Но на капакът на клапаните на 10V трябва да пише SOHC, а на нашата пише DOHC, което значи 2 разпределителни вала :?: :?: :?:
Дали някой ще може да ми обясни за какво става въпрос, защото в крайна сметка не съм сигурен автомобилът 10V 140 кс ли е, или 20V 170 кс ???
Вчера си купихме Volvo 850 ! ! !
След около 3-месечно търсене в БГ и в чужбина, накрая го взехме от София. Първоначалните ми впечатления от колата са добри. Другата седмица ще ходим в провинцията и тогава ще бъде по същественият тест драйв (по магистрала и междуградски).
Имам обаче един такъв въпрос. Колата я купихме с идеята, че е 2.5 пълен инжекцион, 20V, 170 кс. Тази сутрин обаче се разрових из интернет (все пак съм българин, тома неверни, трябваше да се уверя ) и установих, че номерът на двигателя отговаря на 10V. Номерът на ДВГ 20V 170кс трябва да е B5254S...., а номерът на нашата е B5252S..., което отговаря на 10V 140 кс. Дотук добре, разбрах, че колата е 140 кс. Но на капакът на клапаните на 10V трябва да пише SOHC, а на нашата пише DOHC, което значи 2 разпределителни вала :?: :?: :?:
Дали някой ще може да ми обясни за какво става въпрос, защото в крайна сметка не съм сигурен автомобилът 10V 140 кс ли е, или 20V 170 кс ???