The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
последните модели

#21
СПЕЦИАЛНА ВЕРСИЯ НА VOLVO C30 С РАЗХОД ПОД 4.5 Л/100 КМ


Едновременно с развиването на все по-ефективни Flexifuel и хибридни технологии, от Volvo Cars непрестанно правят подобрения в сферата на намаляването на консумацията на гориво на стандартните двигатели.

Новата, специална версия на Volvo C30 с име Efficiency (Ефективност) има консумация на гориво под 4.5 л/100 км и емисии на СО2 под 120 г/км. Като допълнение Volvo Cars ще представят уникална скоростна кутия Powershift, която намалява изразходеното гориво с около 8 %.
„Посветили сме огромна част от нашите усилия на намаляването на консумацията на гориво на нашите бензинови и дизелови двигатели. По този начин ние също така редуцираме общото ниво на емисии СО2 на цялата ни гама модели”, споделя Магнус Йонсон, Старши Вице-президент Проучвания и Развитие във Volvo Cars.
През 2008-а Volvo ще представят Volvo C30 с 1.6-литров турбодизелов двигател (с мощност 105 к.с.) с разход на гориво по-нисък от 4.5 л/100 км.
Експертите на Volvo са успели да редуцират консумацията на гориво с повече от 0.4 л/100 км от 4.9 л/100 км, което е официалната цифра за актуалния модел Volvo C30 1.6D. Като емисии СО2, това прави сериозно намаление от 129 г/км на по-малко от 120 г/км.
„Това е наука за дребните настройки и подобрения. Много от системите и детайлите на един модел са създадени да пасват на всички варианти на двигатели – от най-малкия дизелов до най-мощния бензинов такъв. Това дава възможности за по-фини настройки към конкретните варианти на двигатели, особено при най-малките такива”, казва Магнус Йонсон.

Редица мерки в четири основни аспекта

Намаляването на консумацията на гориво е постигнато чрез усърдна работа в четири основни области:

• Аеродинамика. Серията Efficiency е с по-ниско шаси, нов спойлер на покрива, нова задна броня, нови панели под каросерията на колата, оптимизирано охлаждане на двигателя и аеродинамично подобрени 16-инчови джанти.

• Съпротивлението при движение е намалено чрез ново поколение гуми с ниски нива на триене.

• Уникалната скоростна кутия е с променени предавателни числа на 3-а, 4-а и 5-а предавки.

• Увеличен коефициент на полезно действие на силовото предаване. Той е постигнат чрез ново масло, което понижава триенето в трансмисията, оптимизация на серво управлението и на системата за управление на двигателя.

Това много специално С30 ще се сдобие също така с визуални детайли, подчертаващи неговия уникален характер.

Powershift намалява разхода с 8 %

В началото на 2008-а Volvo ще представят нова скоростна кутия с т.нар. характеристика Powershift.
Powershift намалява разхода на гориво с около 8 % в сравнение с днешните автоматични трансмисии. Ще се предлага с моделите Volvo C30, S40 и V50 с 2-литров турбодизелов двигател (2.0D).
Казано накратко, Powershift се състои от 2 ръчни скоростни кутии, които работят паралелно и се контролират от отделни съединители. И тъй като няма прекъсване при „доставянето” на въртящ момент при процеса на смяна на предавките, смените им са мигновени и ефективността е много по-висока.

Разработки при бензиновите и дизеловите двигатели

Околната среда е винаги във фокус при разработването на технологии за усъвършенстване на останалите двигатели на марката.
По отношение на бензиновите двигатели експертите от Volvo проучват как технологията за директно впръскване може да бъде подобрена още повече, а също така се търси и още по-пълен контрол върху гориво-въздушната смес и управлението на клапаните.
„Когато става въпрос за дизелови двигатели, не консумацията на гориво е най-голямото предизвикателство. При тях най-трудната част е да се посрещнат все по-високите изисквания за контролирани емисии, като например на азотен оксид и твърди частици, без да се застрашават вече ниските нива на консумация на гориво на дизеловите двигатели”, казва Магнус Йонсон.

Но за специалистите от Volvo Cars предизвикателствата са просто средство за постигане на още по-високи цели, поредната от които е реализирането на проекта Volvo C30 Efficiency.
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)