The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Последен въпрос преди да мина газ

#7
tonyfireman Wrote:А има ли нужда да се прекъсва, защото все разбирачи изкарват митове, че нагаряли инжекторите. И същите сменят често бензинови помпи, а карат повече на газ. Някой ако има наблюдения да сподели - по-добре е да работи бензиновата помпа докато колата е на газ или не?


Ами Тони, както е казано-няма вечно щастие. Въпрос на личен избор и на вслушване в съветите на газовите майстори.
Ако изключваш помпата й щадиш живота, но за сметка на инжекторите и по-точно при високата температура и без бензин се получават лакови отлагания по тях. Мен лично моя майстор ме посъветва да не спирам помпата, въпреки, че аз настоятелно го помолих.От февруари 2008г. карам така и не съм имал проблеми. То е ясно, че е въпрос на време и късмет докога ще издържи бензиновата помпа. Както казах по-горе-въпрос на избор.Поздрави.

П.П. Естествено, че ще има и мнения в другата посока. Аз споделям при мен как е :wink: Big Grin .
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)