The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 850 на МЕТАН

#31
Принципно газообразните горива заемат доста обем, като това пречи цилиндрите да се напълнят хубаво с въздух, тоест изместват го. Един вид бензина почти не заема обем в цилиндрите и поради това в единица обем може кажи речи да се побере единица въздух, който пък да изгори еди колко си бензин, при газообразните единицата обем се поделя между въздуха и газта... та затова зимата като е студен въздуха може да се побере повече въздух и метан и оттам повече мощност, то това и за бензина си важи, но в много по малка степен.
А най голяма мощност се получава зимата при минусови температури като маркуча между изпарителя и смесителя е късичък, тогава при студен двигател газта влиза отчасти като ситни капчици и ти се струва че си с мъничко турбо Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)