12-01-2006, 06:09 PM
Принципно газообразните горива заемат доста обем, като това пречи цилиндрите да се напълнят хубаво с въздух, тоест изместват го. Един вид бензина почти не заема обем в цилиндрите и поради това в единица обем може кажи речи да се побере единица въздух, който пък да изгори еди колко си бензин, при газообразните единицата обем се поделя между въздуха и газта... та затова зимата като е студен въздуха може да се побере повече въздух и метан и оттам повече мощност, то това и за бензина си важи, но в много по малка степен.
А най голяма мощност се получава зимата при минусови температури като маркуча между изпарителя и смесителя е късичък, тогава при студен двигател газта влиза отчасти като ситни капчици и ти се струва че си с мъничко турбо
А най голяма мощност се получава зимата при минусови температури като маркуча между изпарителя и смесителя е късичък, тогава при студен двигател газта влиза отчасти като ситни капчици и ти се струва че си с мъничко турбо
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър