08-30-2019, 02:50 PM (Последна редакция: Преди 08-30-2019, 02:52 PM от Kangalov.)
Две години упорит труд,много четене,много нерви и един прекрасен рзултат.
Всичко това не без любезното съдействие на съфорумци,Приятели и фенове на марката.
Много от Вас вече познават колата на живо,но си е редно да има и тема в този форум,защото именно това е Нашият форум.
Коата в момента е 420 коня на колела,460 нютонметра.От 0-100 км/ч е за 4,3 секунди,а за 500 метра развива 238 км/ч.
Доказано с G-Tech измервания и дино графики.
Посках ги и го постигнах.Постигнах и повече,слагайки уникален спортен компютър,който има 3 работни карти.Нормален режим за приджижване по пътищата,тренировъчен режим със завишени параметри на надув и контрол и спортен режим за писта с максимални параметри,контролирани от 4 ри датчика за детонация в ДВГ.
След всички конверсии,колата успешно премина Технотест,има сертификат и от Министерството на транспорта,променихме и регистрацията в КАТ.Получи и TUV сертификат и може да се движи свободно на всякъде в БГ и по светът.
08-31-2019, 06:58 AM (Последна редакция: Преди 08-31-2019, 08:23 AM от ivobivo.)
Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа
Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Ааааа виждам,че си градски-ако нямаш нищо против дай ми координати на лични с молба само да ме повозиш Живея в чужбина,но през отпуските може да ми направиш кефа па после почерпката от мен покрай плажа
Евалла за хъса !
(08-31-2019, 06:58 AM)ivobivo написа: Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа
Sent using Tapatalk
Винаги може да я имаш,но цената може категорично да Те спре...Проекта до тук,със личният ми труд,трудът на Приятелите ми и да не забавим най-вече спонсорите надминава 32 евра.
Какво прави толкова скъпа колата :
- Пълна ревизия на шаси по отношение на стареене и ръжда;
- Двигател подкован за мощност до 700 коня.(рейсингови бутала,сегменти,биели,лагери)
-Качествена спортна електроника;
- Колектори изпълнени до милиметър.(всеки един изпускател е с равни рамери на останалите);
-Генерация изцяло от неръждавейка,включително и спортните гърнета;
-Турбо пътища от дуралуминиева тръба+най добрите снадки;
- и ред други детайли,които се виждат от снимките...
Поздрави и ако имаш желание пиши,имам и резервен мотор в цената.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно. Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
(09-02-2019, 04:47 PM)bell написа: Вальо, поздравления най-вече за желанието и възможността на този проект!
Возил съм се в колата и съм сигурен, че си я донастроил как си требе.
Но много ми се иска клипче на пътя, как на предно прави 4.3 сек. от 0 - 100. Не на дино!
Ако наистина го прави имаш бутилка "Ардбег" от мен!
Поздрави!
Както казах,данните са от измервания на писта със G Teh - GPS уред,а не на дино стенд.До новите резултати,доведе спортното ока1ване,неговата правилна настройка,както и по големият надув на турбото(когато Те возих през март на пистата,надувът бе 0,7 бара,сега сме на 1,4 и разликата е убийствена).Колата тръгва от 2800 оборота,при смяна на предавките,оборотите почти не падат.
Скоро ще ма отново тестове на писта Калояново и може спокойно да носиш бутилката,малко хайвер(може и тарама,не сме махнаджии)...
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно. Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
04-29-2020, 06:14 AM (Последна редакция: Преди 04-29-2020, 06:16 AM от darin velev.)
Поздравления колега за хвърлените пари.но явно ги и маш доста в излишък понеже за мен това са пари на вятъра.За мен си и избрал съвсем неподходящо купе и с него едва ли това ще е най-бързото Волво тези показания от 4.3сек.до 100км/ч.си залагам главата че с предно само нема да ги постигнеш.Трябваше да се ориентираш към купето S/V40 T4 доста е по-лекичко и аеродинамично.Познавам хора с такива Т4ки за който залагам няколко каси бири че ще ти скъсат г.....зо и на ускорение и на макс.скорост летящ старт на каквото дисциплина кажеш с тази щайга .Та само исках да ти кажа можеш само да си мечтаеш и верваш сам че твойто е и ще бъде най-бързото Волво. В момента в София даже има една такава Т4 на 500к.с. е. ПОЗДРАВИ!
04-29-2020, 08:04 AM (Последна редакция: Преди 04-29-2020, 08:05 AM от iago.)
(04-29-2020, 06:14 AM)darin velev написа: . . .
Ебати коментара. Сигурен съм че на автора на темата.. и на всички останали хора по света им дреме дали за теб тия пари са хвърлени на вятъра или не.
Към автора на темата: колата изглежда много симпатично, обожавам дърти квадратни слийпъри. Хареса ми проекта, снимките, резултатите. Само ще те посъветвам да се въздържаш от реплики като "най-бързото в България", все пак не е 800 коня на гуми и моля те, не наричай Mega-та "уникален спортен компютър". Да беше сложил Motec, да си позволиш да избухнеш с тая реплика.
Колата изглежда и вярвам върви страхотно, нека е "щайга", просто гръмките изказвания винаги правят несериозно впечатление.