The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на xc90 3,2 бензин

#81
Аз пък си го карам само с 0W30 и след 12-15К почва да го пие и към 20 го сменям.
Газовата ми е BRC(висок клас май 2200лв. беше) и вече над 70К нямам проблеми.
Обаче смених бутилката малка ми беше, че при ходенията в Гърция(там газ нощно време направо няма) си карах на бензин, а еврото си е евро.
ex XC90
Reply

#82
Колега Kriss, моля те (ако имаш възможност, ако ти се занимава) да направиш някоя друга снимка на гасовата уредба - къде са хвана ли водата за изпарителя и къде и как са сложени газовите щуцери в смукателните колектори и вакуума за газовото от къде са свързали. Благодаря ти предварително.
Reply

#83
Ако искаш да снимам още нещо няма проблем.


Attached Files Thumbnail(s)
                               
Volvo XC90 3.2 
Reply

#84
Колега, предварително се извинявам, че се намесвам в дискусията. Но това ужасно нещо, което си снимал много ме натъжава. Първо ,,хващането" на водата: големите производители препоръчват да бъде с тройници паралелно на "парното". Второ избора на инжектори-стар модел, евтини и "слаби". Маркучите са различна дължина. Щуцерите трябва да са максимално близо до бензиновите инжектори. Най-подходящ е монтаж на единични инжектори от доба марка. Хубаво е монтаж да реализиран с планка,, а не с "опашки". Вакума е добре да се "вземе" след дросела, а не преди някой цилиндър. Редуктора е малко слаб, зимата ще се разбере. Аз съм си монтирал АТ13 Супер 300 к.с. , моят мотор е 200 к.с. турбо. Редукторите на "Романо", "Ловато", "КМЕ", "БРЦ" или "Емер Паладио" са по-подходящи. Компютъра е хубав но има и по-добри. Целият преден кит на АЕБ (всички компоненти на марката) е около 1500-1600 лева. Цялостният монтаж е хаотичен и грозен. Моят преден кит е евтин и сам го преработих след като придобих колата. Компютър ЛПГТЕХ ОБД-450 лв., редуктор АТ13 Супер-140 лв., Инжектори Думко Херкулес GISM-I3000 / AMP C-282104- 240 лв. ( на границата са по мощност). Филтър "Ловато" с утайник. Компютъра сам си изработва горивна карта, която съвпада с бензиновата. А това, че не свети "чека" може да се дължи на активирана опция за триене на "грешки". Още веднъж се извинявам за моята намеса, но така виждам нещата.
V70 2,4T AWD 
Reply

#85
Инжекторните рейки са си напълно окей, изключвам монтажа от обясненията и все пак, наясно ли си изобщо какво говориш и визираш под "слаби", при правилно разпробити дюзи, нагласено диф. налягане, дори с 3 ома бобини нещата са перфектни и изравнени на бензин и газ, на тая кола бензиновото време знаеш ли и го? За изпарителя при налягане от 1.6 до 1.8 проблеми няма да има и на - 40, няма да коментирам обслужването на горепосочените прехвалени изпарители, които са перфектни точно определен период, след като мине тоя период почват филмите.
Reply

#86
Явно всеки "майстор" си има гледна точка за монтажа. Аз от газови инсталации не разбирам. Препоръчаха ми сервиза,защото монтирали уредби само на нови и мощни коли. Доволен съм от вървежа, разхода и цената 1550лв. На безин ми харчеше същото като сега на газ.Не усещам разликата и във мощността на колата.Какво имаш предвид,че зимата ще стане?
Volvo XC90 3.2 
Reply

#87
Благодаря за цнимките колега Kriss и се извинявам, че заради мен да ми направиш услуга се налага да търпиш критики за урадбата си. Само не разбрах къде е свързан вакуума.
Колега nogopechen6 качи няколко снимки на твото газово да видим как е направено.
Reply

#88
Нещо се е объркал колегата кой да критикува. Аз не съм монтирал уредбата,а съм си платил на сервиз да го направи. Кое как е монтирано мен не ме интересува щом работи перфектно. Ако има проблем си има 2г. гаранция. На втората снимка мисля,че е маркуча за вакума.
Volvo XC90 3.2 
Reply

#89
На мен ще ми е интересно какво ще е парното когато стане студено, но за това има време.
ex XC90
Reply

#90
(07-24-2020, 06:19 PM)zorba Wrote: На мен ще ми е интересно какво ще е парното когато стане студено, но за това има време.
Нищо няма да му има на парното, понякога е най-удобно да се вземе вода от там, единственото, което се случва е да преминава през изпарителя.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)