Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Здравейте!
От известно време, особено след като се позахлади времето, сутрин възниква такава ситуация: Изгасва ми лампичката за подгряването, въртя и пали веднага, но киха, тресе, работи неравномерно известно време. Гледам отзад бели гъсти облаци от дим. Почнах да се смущавам и реших да питам има ли и друг с такива проблеми. и от къде идва евентуално жегата.
За пръв път ми се появи този проблем когато нафтата ми беше към червената зона. /Нарочно карах до край, за да видя кога ще светне лампата за горивото и колко е резерва в червената зона. Иначе наливам до горе и така все още се опитвам да засека разход в града, смесено и на извънградско/.
Помислих си, че може да е от нафтата или това което е останало накрая в резервоара. Но онзи ден пак заредих /и преди и сега на ОМВ/ - не се промени много ситуацията. Реших се да сложа и една добавка в нафтата Liqui Moly diezel additiv. Пише, че очиствало системата. Двигателят наистина заработи по-тихо и равномерно, но проблемът с кихането сутрин си остана.
Така, че далеч от мен да не заразя някого! :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Здравейте!
От известно време, особено след като се позахлади времето, сутрин възниква такава ситуация: Изгасва ми лампичката за подгряването, въртя и пали веднага, но киха, тресе, работи неравномерно известно време. Гледам отзад бели гъсти облаци от дим. Почнах да се смущавам и реших да питам има ли и друг с такива проблеми. и от къде идва евентуално жегата.
За пръв път ми се появи този проблем когато нафтата ми беше към червената зона. /Нарочно карах до край, за да видя кога ще светне лампата за горивото и колко е резерва в червената зона. Иначе наливам до горе и така все още се опитвам да засека разход в града, смесено и на извънградско/.
Помислих си, че може да е от нафтата или това което е останало накрая в резервоара. Но онзи ден пак заредих /и преди и сега на ОМВ/ - не се промени много ситуацията. Реших се да сложа и една добавка в нафтата Liqui Moly diezel additiv. Пише, че очиствало системата. Двигателят наистина заработи по-тихо и равномерно, но проблемът с кихането сутрин си остана.
Така, че далеч от мен да не заразя някого! :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами пушеците не са добре.... от много неща може да е...като загрее спира ли да пуши?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами пушеците не са добре.... от много неща може да е...като загрее спира ли да пуши?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Интересно, че като вдигна обороти - не дими особено много, но ако форсирам двигателя и пусна рязко газта - дими като Икарус. После оборотите се стабилизират и нещата се оправят. :roll:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Интересно, че като вдигна обороти - не дими особено много, но ако форсирам двигателя и пусна рязко газта - дими като Икарус. После оборотите се стабилизират и нещата се оправят. :roll:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами не трябва да дими.... а има ли мощност... защото ако дими и няма мощност е добре да си прегледаш маркучите за въздух от и към турбото!
Или на някоя среща да накараш ефри да ги погледне.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами не трябва да дими.... а има ли мощност... защото ако дими и няма мощност е добре да си прегледаш маркучите за въздух от и към турбото!
Или на някоя среща да накараш ефри да ги погледне.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Точно така, виж си маркучите!!! Моята така кихаше и качваше сама оборотите, доколкото си иска, после сваляше. Оказа се, че едно от маркучетата за нафтата (май за обратната)е скъсано, а било много широко и тя от там смуче въздух, от което идва и пушенето. Прегледай маркучите! После, ако не се оправи, ще ти кажа при кого да отидеш
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Точно така, виж си маркучите!!! Моята така кихаше и качваше сама оборотите, доколкото си иска, после сваляше. Оказа се, че едно от маркучетата за нафтата (май за обратната)е скъсано, а било много широко и тя от там смуче въздух, от което идва и пушенето. Прегледай маркучите! После, ако не се оправи, ще ти кажа при кого да отидеш
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
|