The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дизел попрекашлюва на студено

#1
Здравейте!
От известно време, особено след като се позахлади времето, сутрин възниква такава ситуация: Изгасва ми лампичката за подгряването, въртя и пали веднага, но киха, тресе, работи неравномерно известно време. Гледам отзад бели гъсти облаци от дим. Почнах да се смущавам и реших да питам има ли и друг с такива проблеми. и от къде идва евентуално жегата.
За пръв път ми се появи този проблем когато нафтата ми беше към червената зона. /Нарочно карах до край, за да видя кога ще светне лампата за горивото и колко е резерва в червената зона. Иначе наливам до горе и така все още се опитвам да засека разход в града, смесено и на извънградско/.
Помислих си, че може да е от нафтата или това което е останало накрая в резервоара. Но онзи ден пак заредих /и преди и сега на ОМВ/ - не се промени много ситуацията. Реших се да сложа и една добавка в нафтата Liqui Moly diezel additiv. Пише, че очиствало системата. Двигателят наистина заработи по-тихо и равномерно, но проблемът с кихането сутрин си остана.
Така, че далеч от мен да не заразя някого! :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#2
Здравейте!
От известно време, особено след като се позахлади времето, сутрин възниква такава ситуация: Изгасва ми лампичката за подгряването, въртя и пали веднага, но киха, тресе, работи неравномерно известно време. Гледам отзад бели гъсти облаци от дим. Почнах да се смущавам и реших да питам има ли и друг с такива проблеми. и от къде идва евентуално жегата.
За пръв път ми се появи този проблем когато нафтата ми беше към червената зона. /Нарочно карах до край, за да видя кога ще светне лампата за горивото и колко е резерва в червената зона. Иначе наливам до горе и така все още се опитвам да засека разход в града, смесено и на извънградско/.
Помислих си, че може да е от нафтата или това което е останало накрая в резервоара. Но онзи ден пак заредих /и преди и сега на ОМВ/ - не се промени много ситуацията. Реших се да сложа и една добавка в нафтата Liqui Moly diezel additiv. Пише, че очиствало системата. Двигателят наистина заработи по-тихо и равномерно, но проблемът с кихането сутрин си остана.
Така, че далеч от мен да не заразя някого! :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#3
ами пушеците не са добре.... от много неща може да е...като загрее спира ли да пуши?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#4
ами пушеците не са добре.... от много неща може да е...като загрее спира ли да пуши?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
Интересно, че като вдигна обороти - не дими особено много, но ако форсирам двигателя и пусна рязко газта - дими като Икарус. После оборотите се стабилизират и нещата се оправят. :roll:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#6
Интересно, че като вдигна обороти - не дими особено много, но ако форсирам двигателя и пусна рязко газта - дими като Икарус. После оборотите се стабилизират и нещата се оправят. :roll:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#7
ами не трябва да дими.... а има ли мощност... защото ако дими и няма мощност е добре да си прегледаш маркучите за въздух от и към турбото!

Или на някоя среща да накараш ефри да ги погледне.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#8
ами не трябва да дими.... а има ли мощност... защото ако дими и няма мощност е добре да си прегледаш маркучите за въздух от и към турбото!

Или на някоя среща да накараш ефри да ги погледне.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#9
Точно така, виж си маркучите!!! Моята така кихаше и качваше сама оборотите, доколкото си иска, после сваляше. Оказа се, че едно от маркучетата за нафтата (май за обратната)е скъсано, а било много широко и тя от там смуче въздух, от което идва и пушенето. Прегледай маркучите! После, ако не се оправи, ще ти кажа при кого да отидеш Smile
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply

#10
Точно така, виж си маркучите!!! Моята така кихаше и качваше сама оборотите, доколкото си иска, после сваляше. Оказа се, че едно от маркучетата за нафтата (май за обратната)е скъсано, а било много широко и тя от там смуче въздух, от което идва и пушенето. Прегледай маркучите! После, ако не се оправи, ще ти кажа при кого да отидеш Smile
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)