The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за имобилайзер

#1
Колеги, извинявам се че си задавам въпроса преди да поровя във форума за тема където вече да е разискано това но съм на работа и нямам достатъчно време а незнам довечера дали ще мога да си прибера колата до в къщи. От известно време при подаване на контакт лампата на имобилайзера неизгасва а мига и съответно колата неиска да запали но обикновенно на втора-трета проба се оправя но тази сутрин и се молих поне 20мин. докато се смили над мен :lol: , влезе ми муха в главата че скоро си смазвах патроните и механизмите по вратите и 100% е влязло от смазката в контактния ключ(него умишлено не го смазвах но чрез ключът се е предала) та дали е възможно да има някаква връзка с това и съответно какви други причини са възможни и как да ги лекувам.Да спомена че го прави и с двата ключа които имам като единия е правен в МП Русе но е трит и оригиналния и е записван наново в интервал от 20 дена и през времето между двата записа правеше подобни номера но това беше преди години и до сега нито един ключ не е отказвал нито веднъж.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#2
Виж тази тема.
Като започна да ми прави тези номера се налагаше средно веднъж на месец да почиствам куплунга. Накрая го отрязах и свързах директно кабелите на антената. Повече от година нямам този проблем.
.pdf   Immo_antenna.PDF (Size: 84.11 KB / Downloads: 150)
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#3
Благодаря за помоща, дано да е куплунга, след работа ще се занимая с него.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#4
колега пиши какво е станало.Гледам си като моя модел мотор.Значи и вътрешно си почти същия Wink.При мен не е имало такъв проблем.Аз съм с едно дистанционо и един ключ.ПРавих си втори само за откл,щото тия модели като нашите са друга версия софтуер,който се плаща Wink
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#5
Ами след работа свалих корите на волана и напръсках буксата с контактен спрей, направих няколко опита и всичките бяха успешни. През седмицата ползвам служебна кола и моята не си я карам и нямам наблюдение, поръчал съм на жената и на синковеца да ми кажат ако пак го направи този номер но досега не са ми казали пак да е отказала, като понатрупам още няколко дена за наблюдение пак ще драсна.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#6
През седмицата който е карал колата каза че не е правила проблем, през уикенда я покарах аз насам- натам и никакви проблеми, смятам че това( буксата) е бил проблема и е решен.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#7
Радвам се.Виж какво е малко нещо ,а какви поразии прави а?Това се получава от некаране.Трябва да се кара такова нещо.Забелазал съм,че когато не се кара е по-зле.Почва да скърца.ДОкато се раздвижи и т.н.Аз почти бях на прага да си купувам модула,койот е за откл.Междудругото и joro74 колегата.Много се вслушвам в неговите мнения.И много добре и детайлно обяснява.Smileпоздрави за успеха Wink
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)