Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Здравейте. Имам въпрос относно изходите на стереото HU 801. По точно за свободния изход. Казаха ми че това е сигнал от предусилвателя който е за преходник към чинчове.Проблема е ,че искам да монтирам стъпало със каса а не знам от къде да взема сигнал да стъпалото.Също не знам дали може да се подаде плюс към стъпалото при пускане на стереото и от къде. Ако някой знае много моля да помага Благодаря предварително.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
на 80-ката в багажника дори и 1kW да ръгнеш, освен да ти горят крушките на стоповете друг ефект надали ще успееш да постигнеш...
Поразрови се тук при нас и виж сам. Не си първия с такива идеи, но преди теб има хора които вече са се убедили, че по-добрия вариант е да се мисли в друга посока.
Нз дали с ел. седалки, ако е така варианта за каси под седалките отпада също.
п.п. Какво не ти харесва на звука на HU-8** ? След работа като се прибирам в нас, няма нужда да казвам на жената (на 7-я етаж), че я чакам долу, тя просто знае, че единствения който може да надъни рок или метъл в квартала съм аз и слиза
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Напротив харесва ми и то много ,има невероятен саунд във волвото но ми се струва че още малко бас няма да е излишен. Поразрових се и мисля че открих решение. Може би ми трябва 6 пинов дин конектор, но все пак ако някой е монтирал да пише.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
По въпроса за другата посока щом с касата в багажника няма да има ефект може би ще проверя варианта за монтиране на говорителя на задната кора и вързване на бридж .Мисля че така ще има голям ефект пък и багажника ще остане свободен.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
HU-801 е с външен усилвател, който се намира под дясна предна седалка.
Което ме навежда на мисълта, че въпросната букса - изход за усилвател е заета...
Дясната кръгла букса е за усилвател(6-pin), Лявата е за CD-changer, навигация, тв, и др. такива. Включително и за това: AUX-HU. Там има само входове, и серииина комуникация.
В багажника няма смисъл да слагаш каквито и да било тонколони, Ефекта е никакъв.
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Добр разбрах значи свободната е вход, но тогава какъв е начина да се свърже и стъпало не може някой да не го е правил досега. Лошото при мен е че когато си наумя нещо го правя така че много моля ако някой го е правил да пише.Все трябва да има някакъв начин!
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
цък
Начеши си крастата
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Приятелю прегледах го много внимателно, но така и не можах да намеря нещо което да ми свърши работа. Нищо не ми подсказа как да свържа втори усилвател към оригиналното стерео, може би трябва да пусна нова тема защото заглавието на тази подвежда.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Предното ми мнение беше офф-топик
Описание на буксите:
System_overview.pdf (Size: 317.18 KB / Downloads: 318)
Описание на системата, като цяло:
Signal_specification.pdf (Size: 261.36 KB / Downloads: 1,403)
Дано ти свършат работа. Няма написано конкретно как да вържеш 2-ри усиловател, но поне ще "знаеш" кое кабелче за какво е.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Много, благодаря сега сядам да ги разгледам подробно .Може би ще измисля нещо.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
|