12-18-2011, 06:09 PM
Пустото му време, все не стига!
Колега Vin, много съблазнителна изглежда Т5-цата, но тая моята "хубавица" трудно ще и намеря нов чорбаджия в сегашното и състояние... Пък и съм фен на седана. Както се казва - хванал съм се вече на хорото.
Беше ми писал преди време за читав сервиз в Плевен. Ако можеш прати ми номерче на лично съобщение.
Днес отново се занимавах с "любимата". Покарах с изключена ламбда известно време - никаква промяна, освен че компа регистрира липсата. Направих точна настройка на дроселовата клапа според руското ръководство. Отново проверих основно всички вакууми. Проверих електромагнитния клапан на вакуумите. Отново почистих MAF-а за всеки случай. Проверих клапата за топъл и студен въздух при въздушния филтър. Всички тези манипулации имаха нулев ефект.
След като бях свалил корпуса на въздушния филтър, реших да проверя какво се случва под дистрибуторната капачка, нещо което явно е трябвало да направя много много по-рано.
Малко снимков материал:
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/01.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/02.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/03.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/04.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/05.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/06.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/07.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/08.jpg[/img]
Утре съм пръв в магазина...
Колега Vin, много съблазнителна изглежда Т5-цата, но тая моята "хубавица" трудно ще и намеря нов чорбаджия в сегашното и състояние... Пък и съм фен на седана. Както се казва - хванал съм се вече на хорото.
Беше ми писал преди време за читав сервиз в Плевен. Ако можеш прати ми номерче на лично съобщение.
Днес отново се занимавах с "любимата". Покарах с изключена ламбда известно време - никаква промяна, освен че компа регистрира липсата. Направих точна настройка на дроселовата клапа според руското ръководство. Отново проверих основно всички вакууми. Проверих електромагнитния клапан на вакуумите. Отново почистих MAF-а за всеки случай. Проверих клапата за топъл и студен въздух при въздушния филтър. Всички тези манипулации имаха нулев ефект.
След като бях свалил корпуса на въздушния филтър, реших да проверя какво се случва под дистрибуторната капачка, нещо което явно е трябвало да направя много много по-рано.
Малко снимков материал:
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/01.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/02.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/03.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/04.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/05.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/06.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/07.jpg[/img]
[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/08.jpg[/img]
Утре съм пръв в магазина...