Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Kespanok 460 Wrote:S80 - V8
ПП:Аз попълних и анкетата ама се оказа че искат застраховка в Алианс което няма да стане :wink:
много кофти номер ама той е само за кинтите hock:
за предметите се иска само регистрационен номер
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Kespanok 460 Wrote:S80 - V8
ПП:Аз попълних и анкетата ама се оказа че искат застраховка в Алианс което няма да стане :wink:
много кофти номер ама той е само за кинтите hock:
за предметите се иска само регистрационен номер
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Е, аз пък гласувах и за двете, през 1 час, но по принцип С70 е по-мой тип, въпреки че и S80 е супер, и с Д5 ДВГ бих предпочел нея - абе с две думи и аз не знам кво искам, ама Волво да е, аааааааааа и дизел :lol:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Е, аз пък гласувах и за двете, през 1 час, но по принцип С70 е по-мой тип, въпреки че и S80 е супер, и с Д5 ДВГ бих предпочел нея - абе с две думи и аз не знам кво искам, ама Волво да е, аааааааааа и дизел :lol:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Izex Wrote:Е, аз пък гласувах и за двете, през 1 час, но по принцип С70 е по-мой тип, въпреки че и S80 е супер, и с Д5 ДВГ бих предпочел нея - абе с две думи и аз не знам кво искам, ама Волво да е, аааааааааа и дизел :lol:
И аз съм за дизел-а, но днес бях неприятно изненадан. Малко встрани от темата: Обикновения Дизел е на цената на Бензин Super, Ultimate(Sprint и пр.) е по скъп, тази тенденция хич неми се харесва. Дано се оправят цените че иначе кофти ;о(.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Izex Wrote:Е, аз пък гласувах и за двете, през 1 час, но по принцип С70 е по-мой тип, въпреки че и S80 е супер, и с Д5 ДВГ бих предпочел нея - абе с две думи и аз не знам кво искам, ама Волво да е, аааааааааа и дизел :lol:
И аз съм за дизел-а, но днес бях неприятно изненадан. Малко встрани от темата: Обикновения Дизел е на цената на Бензин Super, Ultimate(Sprint и пр.) е по скъп, тази тенденция хич неми се харесва. Дано се оправят цените че иначе кофти ;о(.
Posts: 88
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Аз гласувах за S80. Допада ми повече, въпреки че и С70 е супер машина, но нали трябва да се избира...
Иначе аз също съм дизелов човек и смятам че D5 са едни от най-добрите представители на породата.
А що се отнася до цените - [-( безобразие :vom:
Цената на дизела е изкуствено завишена, защото видяха, че хората се ориентират към дизеловите автомобили и що да не им смъкнат кожата, пазарът е осигурен. Всеизвестно е, че производствената цена на нафтата е по-ниска от тази на бензина понеже петролът се рафинира по-малко.
Posts: 88
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Аз гласувах за S80. Допада ми повече, въпреки че и С70 е супер машина, но нали трябва да се избира...
Иначе аз също съм дизелов човек и смятам че D5 са едни от най-добрите представители на породата.
А що се отнася до цените - [-( безобразие :vom:
Цената на дизела е изкуствено завишена, защото видяха, че хората се ориентират към дизеловите автомобили и що да не им смъкнат кожата, пазарът е осигурен. Всеизвестно е, че производствената цена на нафтата е по-ниска от тази на бензина понеже петролът се рафинира по-малко.
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Г адно е наистина, но честно казано не ме изненадва. В края на краищата с тези темпове на развитие на дизеловите двигатели, до някоя и друга година автопроизводителите ще трябва да произвеждат само дизели, къде тогава ще отиде разнообразието. :lol: :wink:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Г адно е наистина, но честно казано не ме изненадва. В края на краищата с тези темпове на развитие на дизеловите двигатели, до някоя и друга година автопроизводителите ще трябва да произвеждат само дизели, къде тогава ще отиде разнообразието. :lol: :wink:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
|