Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Здравейте колеги.От скоро време , нещо бензиновата ми помпа свири..та искам да ви попитам , къде се намира точно при смяната да знам къде е и каква марка да взема (искам най-качественото) и от къде ?
Поздрави !
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Под задните седалки се намира. Сваля се с чалъм. Доста е скъпичка ако търсиш за волво. Има заместител от друга кола, който си става на 99,9 процента Може да те изкара така свиреща и две години! Ако не те сърбят едни парички от джоба не бързай :mrgreen:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 1,017
Threads: 78
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
bg_tiger1978 Wrote:Под задните седалки се намира. Сваля се с чалъм. Доста е скъпичка ако търсиш за волво. Има заместител от друга кола, който си става на 99,9 процента Може да те изкара така свиреща и две години! Ако не те сърбят едни парички от джоба не бързай :mrgreen: Би ли споделил, от каква кола има заместител? Иначе свалянето си е направо лесно.
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Пежо 206, разликата е само в една кирлива пластмаса, която не оказва никакво влияние( по-скоро дизайн). Цената и е около 120-30-40 кинтерос. Със свалената помпа, до магазина и сравняваш кой модел е точно твоя :mrgreen: Аз лично си карам с такава вече година и половина и никакви ядове нямам...
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Quote:свалянето си е направо лесно
Е колеги това попринцип не ме устройва..някаква схема от Вадис няма ли ?
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Пич, сложи си най-накрая VADIS. Ако не друго, поне да разбереш, че не е магьосник...
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,017
Threads: 78
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
momcho00 Wrote:Quote:свалянето си е направо лесно
Е колеги това попринцип не ме устройва..някаква схема от Вадис няма ли ? Нямам Вадис, ако някой има може да покаже. Иначе развиваш капака, който е като от бидон за зеле разкачваш маркучите(на бързи врръзки са), буксата също и дърпаш, може и да въртиш, докато дърпаш, не е на разба, а с гумено оплътнение. И това е. Ако пропускам нещо, моля някой, да ме допълни, но мисля, че е това само.
А да питам колегата с помпата от 206, мерил ли си я държи ли 3 бара?
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
gramov Wrote:momcho00 Wrote:Quote:свалянето си е направо лесно
Е колеги това попринцип не ме устройва..някаква схема от Вадис няма ли ? Нямам Вадис, ако някой има може да покаже. Иначе развиваш капака, който е като от бидон за зеле разкачваш маркучите(на бързи врръзки са), буксата също и дърпаш, може и да въртиш, докато дърпаш, не е на разба, а с гумено оплътнение. И това е. Ако пропускам нещо, моля някой, да ме допълни, но мисля, че е това само.
А да питам колегата с помпата от 206, мерил ли си я държи ли 3 бара? не колега не съм я мерил, но не съм усетил да има някаква разлика със старата като тяга, еднакво добре си наема колата, правих опити не може да вдигне повече от преди, но и по-малко също, а и разликата между двете помпи е точно едно заобление на една пластмаса, иначе за свалянети е както казваш като бидон за зеле под задните седалки, но измъкването на самата помпа е е с лек чалъм, както се "такова" котка :twisted:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://scantech-bg.com/index.php?m=320&lang=1&category=444&pc=442&prodid=2137">http://scantech-bg.com/index.php?m=320& ... rodid=2137</a><!-- m -->
Некви китайски, аз съм с такава в момента. За парите, които ще дам в МП или за "по-маркова", сигурно ще си купя няколко такива
Иначе Walbro е хубава марка, ама трябва да се разровиш в каталозите им - горната помпа отговаря на Walbro ERJ197, но тази, която свалих не беше точно тази референция, ама я загубих някъде. Това, че помпата вие, не означава, че е за смяна....все още. При мен виеше 3 години, преди да започне да ми прави проблеми във високите обороти - тогава я смених.
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Ясно. Благодаря на колегите за помощта ! Ще карам с моята докато започне да прави мизерии..недай си боже..и тогава ще му мислим.Поздрави !
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
|