The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
температурата

#1
Приятели, дилемата е следната:
от как си купих колата преди 3 години никога не е показвала температурата на таблото(така си я взех всущност), сега реших че това никак не ми харесва вече и рекох да си сменя датчикаSmile купувам аз датчик, дигам капака и се оказва че кабела който трябва да се хакне към датчика изцяло липсва!
Ами сега? Confusedhock:
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply

#2
fvladimirov Wrote:Приятели, дилемата е следната:
от как си купих колата преди 3 години никога не е показвала температурата на таблото(така си я взех всущност), сега реших че това никак не ми харесва вече и рекох да си сменя датчикаSmile купувам аз датчик, дигам капака и се оказва че кабела който трябва да се хакне към датчика изцяло липсва!
Ами сега? Confusedhock:
Не липсва, а се откачил и виси някъде отзад при изходящия колектор. Датчика е само с един кабел. И при мен по едно време беше спрял да показва температурата и се оказа че се откъснал от буксата. Има и още един отпред на двигателя, но той е с две букси и е само за компа. Ако искаш снимай какво е положението отзад и ще те ориентираме къде да гледаш.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#3
Аз ще го снимам това ок, обаче има по голяма "ташак", с човекът от когото я взех колата не мога да се свъжа да го питпитам туй онуй, а инатересното е че поради някаква причина някога таблото е спряло да отчита температурата, след което явно човека е решил вместо да го поправя да сложи два диода на среднта конзола единия свети когато се вкл. перката на първа степен, а след това на втора степен светват и двата диода! Сега незнам нито защо го е направил така, нито къде е кабела който трябва да стигне до датчика. Чесно казано ме притеснява това, че не мога да следя темературата на таболото!
Какво да правя сега?
Поздрави!
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply

#4
fvladimirov Wrote:Аз ще го снимам това ок, обаче има по голяма "ташак", с човекът от когото я взех колата не мога да се свъжа да го питпитам туй онуй, а инатересното е че поради някаква причина някога таблото е спряло да отчита температурата, след което явно човека е решил вместо да го поправя да сложи два диода на среднта конзола единия свети когато се вкл. перката на първа степен, а след това на втора степен светват и двата диода! Сега незнам нито защо го е направил така, нито къде е кабела който трябва да стигне до датчика. Чесно казано ме притеснява това, че не мога да следя темературата на таболото!
Какво да правя сега?
Поздрави!
Само два диода ли е сложил или и ключ да пуска ръчно вентилатора?
А иначе утре ще се пробвам да ти пратя снимки къде и какво да гледаш.
Друго което можеш да провериш е над краката на пасажера махаш кората и там има три релета. Виж и там да няма свободни съчинения на тема ел. връзки.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#5
Само диоди, перката иначе се вкл. коректно сама Smile, а колкото до свободните съчинения, не е като да няма Sad
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply

#6
Здравей колега,

Обещаните снимки.

На снимка 1 е къде да търсиш датчика. Малко ебано се стига до него, но мисля че ще се ориентираш. Ако няма кабел до там, първо намери кабела и го вържи и после сменяй датчик. То преебан такъв датчик още не съм виждал. Ако няма кабел на втора снимка съм показал в кой кабелен сноп да го търсиш. Кабела е сив с черна ивица..
Успех и ако сега не го намериш, прати млалко снимки да видим как е положението при теб.

   
   
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#7
Много Ти БЛАГОДАРЯ, утре ще го потърся Smile
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply

#8
тази жичка колега така и не я открих, ама пък колко други имам дето не се знае каква им е историята Big Grin
сега обаче въпроса е следния: явно за момента не стигам до никаде с показанията на температурата, имаш ли идея, наблюдения от твойта кола, нормално ли е когато поддъжаш една скорост от 120-130 например известно време наприер на магистралата перката да е постоянно включена! им али от какво да се притеснявам или е нормално при това натоварване да работи по дълго време ?
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply

#9
fvladimirov Wrote:тази жичка колега така и не я открих, ама пък колко други имам дето не се знае каква им е историята Big Grin
сега обаче въпроса е следния: явно за момента не стигам до никаде с показанията на температурата, имаш ли идея, наблюдения от твойта кола, нормално ли е когато поддъжаш една скорост от 120-130 например известно време наприер на магистралата перката да е постоянно включена! им али от какво да се притеснявам или е нормално при това натоварване да работи по дълго време ?

Това го чувам за пръв път! Колата да се движи с тези километри и да включва перката! А ти как разбра,че се включва? В смисъл спираш и чуваш,че е е включена или ?
Възможно да се включи ако караш с тези километри на 3-та :mrgreen: поне на мен до този момент ми е малко мъгла ако колата ти е наред да се включи! Провети си системата за евентуално "запушване".

п.п. сега се сетих,че при мен се беше случило нещо подобно и идваше от това,че масата от купето към двигателя беше клеасала и нз кви схеми се получаваха,че ми се включваше перката още със самото запалване.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#10
разбрах го защото имам две диодчета на средната конзола в купето които светват щом се включи перката, и е факт карам си на пета по магистралата и перката си бръмчи яко....... Sad
Волво 460 1.8 1992 Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)