The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вентилацията на картера

#1
Предполагам доста колеги са се сблъскавали с проблема:
При запушен сепаратор и flame trap ,се получават проблеми с омасляване на капачката за маслото и дим от пръчката за нивото .
И още по-лошо : при много запусната система и в резултат - повишаване на налягането в картера ,може да избие заден семеринг.
С всички свързани с това главоболия - теч на масло ,омасляване на съединителя и най-вече сериозни разходи. [Image: dsc00043rk.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Image: dsc00044nw.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Image: dsc00039ks.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Тъй като и при мен го има проблема ,а нямах време това лято да свалям всмукателния колектор и да прочистам системата ,го
реших временно ето така:.На първата снимка е старият ми корпус за пламегасителя.Наложи се да купя нов ,защото нов пламегасител се продава само с корпуса - в Скантех ,за 7,50 лв.Дебелата му тръба съединих с тръбата на маслопоказателя чрез парче стар маркуч(сн.1) ,тънката - с маркуч с малък диаметър и през тройник ,прикачих с малката тръба преди пламегасителя към захранващия тръбопровод (сн.2).В резултат - вече нямам и следа от масло около капачката и предполагам семерингът на коляновия вал е вън от опасност.
Минусите : пръчката за масло вече стои в багажника и успях да я настъпя и да я счупя( вече е залепена),а освен това самата тръба на пръчката ръждясва в горния си край.Засега е защитена с малко грес ,но може и да се пръсне с някакъв защитен спрей.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#2
В крайна сметка реших ,че решението е само временно и миналата събота за пет часа в дъжда успях да сваля всмукателния колектор и да прочистя сепаратора и ситемата .Не можах да снимам ,но ако някой се интересува ето един линк със снимков материал: <!-- m --><a class="postlink" href="http://el-cato.com/public/pcvpics/howto.html">http://el-cato.com/public/pcvpics/howto.html</a><!-- m --> .Долните болтове е добре да не се отвиват ,а само да се отпуснат,иначе слагането им после е трудно.Сепаратора се измива с бензин,а всички тръбички се прочистват със стоманена тел и се продухват.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#3
Горният линк нещо не работи.Ето други по темата: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lakesidedp.com/uploadpics/pcv/#ptc">http://www.lakesidedp.com/uploadpics/pcv/#ptc</a><!-- m --> и <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=28487">http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =1&t=28487</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)