The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сервизна смяна - масло, филтри. Волво S60 / 2002 / 2.4т

#1
Скъпи колеги - дойде време за смяна на масла и филтри. Изписа ми се на италиански нещо - преведох го и порових из форумите и ето на.... ~9000 км се изплъзнаха за 7 месеца. :roll:

Сервиза няма да го споменавам да не кажете че правя реклама. Монтьора ми е работил по всички коли за последните 5 години - от 2 години работи в този сервиз и съм много доволен.

Малко цени в лева без ДДС:

Въздушен филтър К&N - спортен - 146,67
5 литра Castrol EDGE 0W30 - 196,66
Маслед филтър - 16,33
Горивен филтър - 39,08
Филтър купе - 35,58
Труд за час - 40

Общо: 569,20 с ДДС

Това е с ~15% отстъпка в която влезна още 1 литър масло Цастрол, 1 час труд отгоре, хигиенизация на филтър купе, радиатори и духалки с антибиотик против лоша миризма и безплатно миене на К&N филтъра на 10000 км. 8-)

...време в сервиза + обяда = 2:30 мин
Удоволствието от каране след това и пъргавината на колата - безценно! Wink
[Image: ab194169.gif]
Reply

#2
До следващата седмица когато K&N ще се е запушил от саждите в милата ни татковина :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
не съм сигурен дали трябва да споменаваш сервиза в предвид цената коят си дал за маслото :!: ако гледам тук (долу в линка) то 5 литра трябва да струват 160 кинта е после мерси ти за отстъпките. Не забравяй и че на сервизи хората правят допълнителни дискаунти от цената и те със сигурност ги взимат доста по -тънко, но не съжалявай има една максима, че колкото и да търсиш една стока да я намериш най-изгодно, винаги след като я купиш се намира някой , който да ти посочи място от където би я купил по-евтино :twisted:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=140&products_id=331">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... cts_id=331</a><!-- m -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#4
joro74 Wrote:До следващата седмица когато K&N ще се е запушил от саждите в милата ни татковина :-)


чак пък толкова бързо ли се запушват тия филтре бре? Аз си мислех да слагам един на следващата смяна. Smile
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#5
На опаковката на К&N филтъра пишеше че се мие (не сменя, а мие) на 80,000 км. Да предположим че тук е доста по-мръсно отколкото в страната производител... да предположим че тук е 8 пъти по-мръсно което не е възможно... пак стават 10,000 за миене.

За маслото е като с всички консумативи - може и да има по-евтино... но поне знам че там е истинско а не някоя подмяна или схема.

Както шефа на сервиза каза (които оправя колите на семейството от доста години) - "винаги има много разбирачи по форумите".

Аз съм споделил смяната, не дали е разумна или изгодна - за мене е щом съм я направил.
[Image: ab194169.gif]
Reply

#6
Колега не се обиждай, не съм целял да те жегна нешо, просто ти споделям само! Относно това, че теб те устройва такава цена, ок, ти си знаеш. За майстора ти, викам му майсторе защото не му знам името, аман от тези майстори дето разбират от всичко и от всички коли, все си мисля, че във форума е доста по-вероятно да случиш на човек с твоята кола и с твоя проблем, който да те насочи , как най-лесно да се справиш с неволите. В спора се ражда истината! Но аз ти казах ти си знаеш майстора, той явно всеки ден оправя Волва (да бе, да и сам не си повярвах)Радвам се че си доволен от него и дано да не те подведе някой път, а относно форумите, много здраве му прати от мен. Без лоши чувства, поздрави Дидо :twisted:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#7
Sk1walker Wrote:На опаковката на К&N филтъра пишеше че се мие (не сменя, а мие) на 80,000 км. Да предположим че тук е доста по-мръсно отколкото в страната производител... да предположим че тук е 8 пъти по-мръсно което не е възможно... пак стават 10,000 за миене.

За маслото е като с всички консумативи - може и да има по-евтино... но поне знам че там е истинско а не някоя подмяна или схема.

Както шефа на сервиза каза (които оправя колите на семейството от доста години) - "винаги има много разбирачи по форумите".

Аз съм споделил смяната, не дали е разумна или изгодна - за мене е щом съм я направил.
И пак си мисля че по-добре е филтъра да се сменя , отколкото да се мие ?!?! Прав ли съм ?
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#8
Хм, откъм филтри вярно съм форумен разбирач, но познавам много хора, които си изпочупиха кутиите от сваляне на този филтър за миене. Най-точните ми наблюдения са от познат с обикновена газова където задръстен филтър се усеща много. Мие го средно на 2000 км защото на толкова започват да му бягат настройките на газовата.

Иначе информация от сайта на K&N:

Филтърът се почиства на интервалът препоръчан от производителя за смяна на филтър - при Волво 40 000 км. Понеже преди това карах Форд винаги съм си купувал филтрите от Мото Пфое - не изкарват 40 000 км, обикновено след 20 000 км колата започва да се дави при рязко подаване на газ заради задръстен филтър.

Пак от сайта на K&N:
Каква е ползата от този филтър - филтърът има по-ниско въздушно съпротивление сравнен с класическите филтри което спомага за по добро пълнене на цилиндрите при рязко ускоряване и при включване на турбо компресора. Замърсен филтър нарушава тази характеристика и затова се препоръчва при шофиране при прашни условия да се почиства по-често от предвиденото.

Не знам какви ги дрънкат майсторите защото отдавна ги отказах, но производителят на филтъра си го е написал - караш на прашно, чистиш често.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
momcho00 Wrote:И пак си мисля че по-добре е филтъра да се сменя , отколкото да се мие ?!?! Прав ли съм ?

не съвсем адаш. Филтрите на K&N са на памучна основа, а не хартиени като обикновенните + това си има специални препарати с които се почистват успешно. Все пак се води "спортен" филтър и струва 3 до 5 пъти повече от обикновенните за съответният модел. Wink
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#10
Колеги преди време на старата кола имах K&N филтър, почиствах го един път в годината. След време го продадох и си сложих нормален, общо взето разлика нямаше във вървенето на колата, но тя не беше от мощните 1.6 16 клапана.

Смяната на масла и филтри бе извършена в студентски град в сервиза, за който всички тук сме чували. Всичките неща излязоха около 250 лева, маслото от там ми го препоръчаха Mabanol 5W-30, 28 лева беше литъра, не е сменен само филтъра на купето.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)