Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
1. Повече недей да ходиш при този.
2. В домашни условия: повдигаш колата; хващаш гумата с две ръце и започваш да "завиваш". Ако има луфт имаш разбит накрайник. Лошото е че ако няма луфт това не означава на 100% че нямаш накрайник за смяна.
Повтаряш упражнението от другата страна.
Защо ти казах да не ходиш повече при този - той човека ти е казал така, защото след смяна на кормилен накрайник се ходи на реглаж. ОК. И да те "спаси" от излишно регулиране, ако имаш такъв за смяна - пак ОК. Е добре бе мъжки, така ли се печелят клиенти? Имаш си канал имаш си онези въртящите стъпки, как им се вика не знам. За точно 1 минута ще ти погледне накрайниците (защото има условия) и ще ти каже - "бягай да сменяш ляв външен и десен вътрешен" (примерно) или пък ако нямаш нищо за сменяне, ще те регулира и ще ти вземе парите. Ти си доволен, защото са ти обърнали внимание, той е доволен, защото е спечелил още един клиент.
3. В МП оглед ходова част е 9,60 (поне в Русе е толкова). Пичовете ти правят списък с необходимите неща за сменяне и срещу всяка ти пишат колко струва при тях. Така ще знаеш не само дали имаш накрайници за смяна, а всичко по окачването.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало