dviktor Wrote:Искам да изкажа хиляди благодарности на Dodo 155, проблемът се оказа на съвсем друго място, но важното е че го решихме! Радвам се че се запознахме на живо.
Благодаря!
You are wellcome!
Само ще спомена къде се оказа проблемът на колегата, за да завършим темата ...
Колата на Виктор се оказа, че е претърпяла леко ПТП, след което пластмасовата кутия, в коята седи оригиналният баласт, е счупила едни ушенца и е преместена под гредата (оригинално е в нишата зад калника, явно за да се чупи при удар :mrgreen: ) и кабелите са прекарани и завъртяни ... някак, вследствие на което се опирали в по-остри части на ламарините и са изтъркали изолацията. Следва окисляване, късо и прекъсване на връзката.
След внимателно и щатно проследяване на въпросния "октопод" от кабели, презапояване и почистване на проблемните участъци и изолиране, фарът светна ... дори с оригиналния си модул и се регулира вече сам :mrgreen: :lol:
Монтирахме модула отново отдолу под гредата (доста безопасно място), но кабелите ги прокарахме и привързахме към настояща инсталация така, че да не се опират отново, с което проблемът е генерално решен ... само дето Виктор си има един допълнителен работещ модул (доста рядък - само за Волво С30, В50 и С70 м/у 2004-2008 год.), но никога няма да е излишен - утре може да се окаже преблем в модула и да си има готово решение