Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги!
Предполагам всеки един от нас след известно време каране с колата си иска да направи ъпдейт на мотора (повишаване на мощността).
При мен този момент настъпи и ще ми е много интересно и приятно ако Вие споделите какво мога да направя по моя мотор а той е 2.5тди става въпрос за волво в70 от 97-00г. Като вече имам в предвид чипът. Освен него какво друго може да се направи като се има в предвид,че търся около 200к.с. да се извадят от мотора ако е възможно и най-вече безопасно за каране всеки ден след неговото ъпдейтване
Не ме разбирайте погрешно няма да го водя на състезания и не искам да правя глупости в градски условия а просто когато ми е нужна по-голяма мощ да знам,че мога да разчитам на нея.
Колкото по-голяма информация събера от вас толкова по-добре за мен и живот и здраве от пролетта се захващам с ъпдейта ако се слага нещо друго освен чип.
Благодаря предварително на всички
п.п. Весело посрещане на новата година и много безаварийни километри с вашите автомобили.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Доко е Човека .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Stanchoni Wrote:Доко е Човека . Ами той добре е ДОКО моя човек само,че не мога да го намеря във форума :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 313
Threads: 21
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
1
По-голяма турбина, по-голям кулер, права генерация. Обаче проблема е помпата, не знам до къде ще и стигне силата за тия доработки. Доста вероятно е да се докопаш до 170-180 коня, нагоре вече трудно
460 B18EP+
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
divia Wrote:По-голяма турбина, по-голям кулер, права генерация. Обаче проблема е помпата, не знам до къде ще и стигне силата за тия доработки. Доста вероятно е да се докопаш до 170-180 коня, нагоре вече трудно
Ами в момента ми предлагат чип с който мощността скача на 176 к.с.
С по-голяма турбина и кулер си мисля,че ще гоня над 200 к.с. което за мен ще е напълно излишно ... :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 111
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311&page=8">http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 311&page=8</a><!-- m -->
"udi AEL = Volvo D5252T. If so, you already have nozzles equivalent to bosio 502 IRC. Get a 3" DP and freeflow exhaust, race 520 nozzles, a performance cam (do you have specs for that cam? We are usulally using 260 with 9,5mm lift) and CUSTOM TUNE. You need also beefier exhaust valve springs.
Turbo will limit the top power around 210-220hp, so go bigger (vnt)."
не, че нещо но има доста писано из Inet-а - потърси и ще намериш доста информация, като инфо за доработките (кое, как и до колко) на TDI, можеш да намериш ( при това има доста добре написани теми ) в наши води <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.diesel-club.com/forum/">http://www.diesel-club.com/forum/</a><!-- m --> , но имай в предвид, че има доста "майстори" писали из нашите форуми.
Успех !
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Vin_Diesel_9_0 Wrote:Stanchoni Wrote:Доко е Човека . Ами той добре е ДОКО моя човек само,че не мога да го намеря във форума :mrgreen:
Ето линк към профила му в форума : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1444">memberlist.php?mode=viewprofile&u=1444</a><!-- l --> .
Неговия TDI е на С-80 от 2000г.мисля и е около 180к.с.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 832
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2008
Reputation:
0
А мислиш ли за ъбдейт на спирачките , щом еър бъса ще става истребител
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
JAMIX Wrote:А мислиш ли за ъбдейт на спирачките , щом еър бъса ще става истребител
Да естествено и съм се насочил за сега към спирачки Brembo но в последствие ще се разбере дали ще има нужда от тях мислех за спортни амове но се отказах ... нещо съм свикнал на мекото
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги... след малко застой на темата съм решил да споделя какво ще правя на първо време с кораба!
Слагане на спортни амове, чип и смяна на спирачни дискове. За дисковете се спрях на Брембо и АТЕ в последствие ще се интересувам допълнително за цена, наличност, качество и т.н. на първо време ще слагам амовете. Всичко това се надявам с моите скромни средства като студент да го постигна до края на лятото Благодаря ви за вниманието.
Ще ви държа в течение.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
|