The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен проблем при В40

#1
Добро утро колеги!
Сутринта като бях в колата и след като приключих с пътуването,изфорсирах няколко пъти до около 2500- 2700 оборота.До тук всичко чудесно,но ми се мерна лампата "акумулатор" да присветва.Оказа се че при бавно форсиране след 2200 оборота светва лампата на акумулатора постоянно,а при по-раязко още на 1700.Преди да предприемам каквото и да било,първо искам да се консултирам с вас от какво може да е това - алтернатор,слаба връзка и т. н.

Чао и успешен ден на всички!
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#2
Приплъзва ти ремъка.
Предполагам виновника е това:
[Image: file.php?id=25198]

Иначе в тази тема се говори не точно за твоя проблем, но ще ти е полезно: цък
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Има вероятност да е от износени четки или вкопан колектор на алтернатора. При мен беше така, около седмица се появяваше светване на лампата при обороти над 2000 и отворих да погледна четките на алтернатора. Видях, че пръстените на колектора са доста вкопани под четките, но пробвах да мина само със смяна на четки - проблема беше решен само за два три дена и после непрекъснато светене на лампата. Последва сваляне на алтернатор, разглабяне и смяна на колектора с нов /за сведение цената му беше 5-6лв, а четките 2лв/. За смяната на колектора има пусната тема и търсачката ще ти е от полза. Преди да прибегнеш до проверки по алтернатора няма да е зле, разбира се, да си видиш ремъка и демпферната шайба на коляноивия вал. Успех! Smile
Reply

#4
Колеги,оправих динамото и тъкмо си се радвах на колата тези дни и .... акумулаторът пак почва да присветва. Свалих алтернатора,рециклираха го напълно,нови са четките и реле-регулатора.Единствено ротора вътре не е сменен.Питах евентуално ако ротора замине дали това са признаците,но майстора каза,че ако е сдал багажа ротора,ще свети постоянно.Днес при замерване на празен ход с включено парно,фарове и радио отчита 14,16 волта напрежение.При форсиране след 2000 оборота светва акумулаторчето и напрежението почва да пада.Може ли някакви насоки къде да търся проблема? Евентуално приплъзващ ремък,шайбата при ремъка ? Също така обмислям смяна на динамото,но ме е страх,защото може да е напълно излишно.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
Ако колектора на ротора има голямо биене е възможно при големи обороти четките да не правят контакт с колектора.
Друго за което се сещам (и ми се е случвало на жигулата )е разлепен проводник от колектора. това понякога много трудно се вижда и открива.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#6
Изключваш фаровете, парното и всякакви консуматори, пробваш пак и като всичко е наред четеш пост 2 на Уискито.
V40 B4204S '97
Reply

#7
Добре колеги,ако "приплъзва" ремъчето задължително ли има вибрации,защото при мен при абсолютно всякакви обороти нямам притрисане,както е описано в линка от поста на Уискито?
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#8
Ако наистина се окаже че ти приплъзва пистовия ремък,работата е сериозна.Прегледай самия ремък за притрито защото ако се скъса работата може да отиде ремонт на двигател.Т.е. докато не откриеш причината не я карай много колата!Според мен не би трябвало да има вибрации,евентуално да присвирва при приплъзването.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#9
Ами може и да си прав,но симптомите са като преди - първо присветване чат пат,после свети постоянно акумулатора.Според мен са свършили работата доста през пръсти,изкара има няма 2 седмици.Сега мерих 12,9 волта,давам си газ и пада напрежението.Някой да препоръча свестен в София майстор за динамота ? На "Раковска " как се справят братята турчоля ?
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#10
Ако им занесеш само алернатора се справят, ако трябва те да го свалят отпиши колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)