The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво двигатели с vvt

#1
Здравейте,често се случва в други форуми да срещам тези двигатели доколкото разбирам това е променливо газоразпределение при двигателите,B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT ,B418S2/3 - 1783cc, 16v + VVT ,4194T2 - 1855cc, 16v + VVT (147kW) ,B4204S2 - 1948cc, 16v + VVT ,B4204T2/3 - 1948cc, 16v + VVT (118kW) и B4204T5 - 1948cc, 16v + VVT (147kW) общо взето разбирам това така VVT система позволява по-гъвкави езда (вместо до известна степен, турбо), благодарение на благоприятните обороти намалява въртящия момент и също допринася значително за по-ниски емисии на двигателя намалява разхода по добро ускорение при всички ли мотори след 1999г. се монтира тази система евентуално как се различава защото чета че има на винтилите или на изпускателната система ако може да се напише нещо повече за системата ако дублирам друга тема моля за извинение Smile
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Reply

#2
Мисля, че всички бе 1.8 GDI я имат след 1999а, но не съм сигурен. Няма как да се познае - цялата система е под капака на клапаните.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Най-лесно се разпознава като погледнеш под декоративния пластмасов капак между ангренажния и хоризонталния капаци. Там общо казано е повдигнато мястото , защото е монтиран клапанът , който регулира налягането на маслото ,посредством което се променя положението на разпределителния вал спрямо ангренажната предавка - тогава малко се изменят фазите на газоразпределение и се постига увеличение на мощността при по екстремно каране на колата. Отделно от това в ангренажното зъбно колело / в повечето случаи на изпускателния вал/ е монтиран работният механизъм , и по този начин това зъбно колело изглежда доста издуто е затворено в средната си част.

VVT - variable valve timing или променливо газоразпределение в серията С/В 40 до 2004 се монтира на бензиновите мотори, без 1.8 GDI, на дизеловите го няма.
Надявам се краткото ми описание да е било полезно. :roll: :mrgreen:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)