The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Пак за топлото!

#1
Здравейте, колеги!
Явно и на мен ми е ред да се "похваля" с проблем с парното.
От едно известно време забелязвам, че автомобила не иска да качи температурата, дори и след като съм го карал 15-20 км.Забелязах, че когато не е толкова студено( от 0 до минус 6-8 градуса) автомобила си загрява, както си му е реда и си духа топло.Когато обаче е по-студено - минус 10, минус 15 или по-ниска температура, тогава стрелката се качва малко над 4-то деление и повече не иска, като не духа топло, а хладно, дори и да съм сложил климатроника на Hi позиция!
Отделно, когато се спускам и съм с отнета газ, тогава стрелката за температурата пада.
Пробвал съм да наглася климатроника на най-ниската температура, тогава стрелката за температурата си стига средата, но когато обърна да духа топло веднага започва да пада!

Друг проблем, който съм забелязал е, че при равни зададени стойности на климатроника на двата канала- ляв и десен(25 градуса да речем), този от моята страна духа хладен въздух, а този на пътника си духа топло!Това не е всеки път, а го прави отвреме навреме!Трябва да наглася моят канал с няколко градуса по-висока температура, за да духа топло и при мен!

Проверих нивото на антифриза и е близо до минимума.
Някакви идеи от какво може да бъде?Термостат най-вероятно или е друго!?

Предварително благодаря!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#2
Термостат е, другото е запушен радиатор за парното, но тогава колата си загрява, а парно няма.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
и аз съм за термостата,днес смених моят,понеже имах същия проблем. колата е съвсем друга в момента,загрява за отрицателно време и вече държи температурата
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#4
Хм, странна работа, колеги.Нивото на антифриза веднъж го проверих - беше на минимума, втори път го проверих след няколко часа - беше под минимума, трети път го проверих след 30-на минути - беше на средата между минимума и максимума! Дали няма някакъв теч?Аз съм с кора отдолу и в единият й край- под казанчето с течността за чистачките има нещо текло/намокрено, но т.к. сега има доста киша от падналия сняг си мисля, дали не е от нея :roll:

Термостата как се проверява дали е заминал? На студен двигател паля, изчаквам 5 минути да поработи, пипам дали загрява радиатора най-напред или друго трябва да правя???
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#5
Термостата се проверява като се извади и сложи в съд на запален котлон. С термометър се следи на колко градуса отваря и съответно затваря.
Проблема ти е 100 % в термостата. Отворен ти е постоянно големия кръг на охлаждане и антифриза постоянно минава през радиатора за охлаждане. Това е и причината да не може да загрее двигателя достатъчно. Особено при спускане, когато не подаваш газ още повече се охлажда антифриза /заради намаленото топлоотделяне от двигателя при празен ход/. Термостата ти е останал в постоянно отворено положение. Скоро ще усетиш и значително завишения разход на гориво. Парното вече си го усетил, че не топли. Без да се замисляш сменяй термостата.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
Благодаря за оказаното съдействие, колеги.Явно обслужването на 84 000км, ще бъде съчетано със смяна на термостата!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)