The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Модификатор за гориво

#1
Пускам темата тук защото моята кола е V40 ако е грешка моля простете ми Smile .
Та мисълта ми е днес четох в един вестник за "модификатор на горивото" който се монтира на входа на горивото към ГНП ако е дизел или преди инжекциона ако е бензин и давало от 15 до 25 % икономия.Доста му е скъпа цената около 250 лева мога да пусна и линк ма да не правя реклама та някой слагал ли е има ли смисъл от него.....
Пък ако знае някъде по евтин от тази цена да казва
Reply

#2
От опита ми досега колега , мисля че такива модификаторчета и уредчета за намаляване на разхода не са ефективни.Един двигател харчи колкото му трябва , другото всичко е измишльотина.Поне за мен ! Поздрави Smile
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
Поредните магнити на доктор Ливайн. Икономията е в главата, не в колата, колкото по-скъпо толкова по-икономично. :-) Сложи 1един кондензатор 2200 микрофарада в запалката и ако имаш 15% икономия можеш да се хвърлиш на това за 250 лв. Това с кондензатора се продава само за 120 лв Big Grin
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Магнит - при качествени горива - 3%, но при нашите как да стане - банзинът мирише на разредител, а в нафтата парафинъ нафталинъ и т.н. Пък да взема да ти подаря един модификатор . . . .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)