The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване на"D"директна

#21
Този G5 стандарт не е ли за по-нови коли? поне по моя информация са за коли произведени наскоро. Малото отговарящо на този стандарт имало по-голяма устойчивост и било добро за турбо и бла-бла. Реклами. Волво казва да караме със синтетика. 10W-30 по принцип. За двигател който вече отива към 200к като моя (206к) ползвам castrol edge 5W-40. Доволен съм. Има една германска марка тука Liqui Moli. Иначе казано ползват молибденов сулфит и чета добри отзиви. 5W-40 е полу-синтетично. Виждам че в Европа и България има най-различни марки. Баща ми слага на пасата statoil полусинтетичен 5W-40 двигател на 310к. Върви добре. Ако се съмняваш че маслото може да не е хубаво сменяй го по-често (всеки 5к-6к км). Ползвай хубави маслени филтри Volvo Genuine, Mann, Mahle. Другите марки за маслени филтри препоръчвам да ги избягваш. Обаче много пари искат за хубаво масло в България... Изедници.

При скоростната кутия при отвиване на пробката изтича 3 до 3,4 литра, зависи колко ще се изчака. Има процедура при мерене нивото на масло на трансмисията. Това става само при стартиран и работещ двигател. Парцала с който избърсваш щеката не трябва да остава следи или микро-конци, най-добре с найлонов парцал или плътна попивателна хартия (не салфетка).
Всъщност кажи знаеш ли как се мери маслото на трансмисията? Ако не да отворя нова тема че има разни обяснения.

Иначе метода за три пълнения и източвания позволява подмаяна с ново масло над 90%. Винаги ще има остатъци от старото масло но важното е да са малък процент. След наливане на маслото се разхожда лоста по всички предавки като се изчаква на всяка по минимум 4-5 секунди. Не е нужно да караш малко, но е хубаво като идея да източиш и напълниш два пъти да покараш 100на километра и после да източиш и напълниш един път или два пъти. Зависи от финансовите възможности.
Сам ли си сменяш маслото на трансмисията и двигателя? ако отговора ти е положителен направо ще отворя нова тема за ръководство за смяна маслото на автоматика. Най- трудното е да се определи нивото на маслото :twisted: но има чалъм.

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#22
Здравей! Знам как се мери маслото в трансмисията,но много често ми дава различни мерки.Обяснявам си го с това до колко е загряло маслото в скоростите.Минавам през P,R,N,D,3,L при работещ загрял двигател, слагам на P и меря.Имам чувството,че като карам извънградско(примерно минимум около половин час) по вярно показва,отколкото градско.В повечето случай градско ми дава max на cold на щеката,при извънградско обратното.Това не пречи да обменим опит. Wink
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#23
Привет,
Аз някои неща ги научих по трудния начин, ама какво да се прави. Има голямо значение да не се препълва, защото тогава прегрява маслото. Аз смених маслото зимата и понеже маслот се свива доста препълних кутията. Маслото съответно стана черно за нула време и почна да превключва по рязко, с удар. Мисля че и налягането се покачва така. Както и да е, извода е - не сменяй маслото зимата. Околната температура да е минимум 15 - 16 градуса. Тогава маслото може да да 1/3 от разстоянието min на cold и края на щеката. Интересно ми е как се държи на сняг колата и това искам да те питам. Пробвал ли си Winter режима и Traction control-а? Как се държи на по-сериозен сняг. Знам че звучи тъпо ама тука бързо чистят всичко и няма как да пробвам освен да се катеря по планините, но не съм го правил защото не ми се прибира по тъмно зимата. Интересно ми е Smile.
За нивото на нормално да ти показва различно, заради околната температура. Най-точно според мене е след каране по магистралата за повече от 30мин. спираш на някоя бензиностанция слагаш на P изчакваш минимум 1,5мин. и мериш. Трябва да си в hot интервала, дори и да си с 1мм над най-горната чертичка не пречи. Ако да речем нивото на маслото е (както беше при мене) около 1см над най-гормата чертичка означава че темепратурата в кутичта е близо до 120 градуса, иначе казано има повече масло отколкото трябва. Освен това се усеща характерна миризма на изгоряло. Това е което се сещам за сега.
Поздрави.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#24
Здравей! Тази зима имаше толкова много сняг,че старите хора казваха,че такова нещо не помнят.Очарован съм от колата.Купих и чисто нови гуми "Nokian" никъде не ме остави.На непочистени нанагорнища съм спирал и тръгвам без проблем.Най екстремното място тази зима на което се качих беше на Малъовица,пътят не почистен,15-20см. сняг по него,никакви грижи! Единствено,където имах "лек"проблем беше от едни коловози(чист ЛЕД)не можах да излезна от тях и трябваше да се изкачвам по тях.Тогава тествах и "Winter" режима.Първоначално много странно,даваш газ а имаш чувството,че колата седи на едно място.Това е така,защото тръгваш от втора.За кола с предно,просто Шведите са я измислили.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#25
Здрасти armagedon. Мерси за информацията. Не знаех че на W тръгва на втора Smile
Онзи ден попаднах в едно задръстване. Хубаво, сочно, наточено, отне ми 1,5 часа (не е много) докато издрапам. В скуката реших да пробвам (то и не че имах голям избор) да държа колата на D. Климатика си работеше. Интересното е че на D при включване на климатика (спряла кола) се чува чукане. Колата не спря за момент както при теб но интересно че този характерен удар да го нарека го усетих при зацепване на компресора на климатика. Може би ако не беше писал за този проблем нямаше да се замисля въобще. Интересно че на N не направи такова нещо. Това поне ако може да те успокои, според мен не е проблем, изглежда колите са ни малко старички ама какво да се прави.
Извода е че автоматиците при спряла кола и на D с работещ климатик е възможно да се усети удар или чуе чукване, къде по-слабо, каде по-силно. Да прекъсва мотора не е нормално Smile
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#26
Здрасти колега! Да чукам на дърво не ми е прекъсвала от три седмици.Но не е и валяло и времето е абсолютно сухо(вече не знам има ли връзка с влажността на въздуха или не).Въпреки всичко тези дни ще сменя палец и дистрибутор.В интерес на истината на климатроник в задръстване абсолютно нищо не се усеща при мен(заради жегите от месец нон стоп се кара на клима).На 850-ките им дават като слабо място котвата на компресора,да не ти е тръгнала.Признаците са такива, при включване и изключване започва да има удар.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#27
Привет от това дъждовно място, където лятото винаги закъснява. Определено си прав, не бях се замислял. Причината да не обръщам внимание е че за сега всичко си работи нормално. Може и звука да ми се е сторил по силен, защото много се изнервям в задръствания. Поне музиката е на ниво :twisted: За сега ще го наблюдавам климатика и това е. Мисля че трябва да сложим край на тази тема и да започнем нещо ново, за да не се объркват хората Wink
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#28
Що бе? Виж покрай тази тема засегнахме още един куп въпроси и проблеми. Wink
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#29
За съжаление възраждам темата. Бях забравил за този проблем, но в момента тук е над 30С и се кара само на клима и проблема с тези така наречени "удари" отново се прояви.Зимата, а и като не бяха такива жеги въобще не го е правила. Преди няколко дни си смених и кабелите на свещите, дойдоха от Франция, оригинални, много се надявах от тях да е проблема, но уви! Палец, дистрибутор, свещи всичко е сменено. Установих, че го прави само, когато съм на газ, на бензин няма проблем, та утре съм на газаджия да я закачим и да видим ще покаже ли нещо. Според него или някоя дюза може да прави мизерия, или газовия компютър, но за компютъра ни трябва оборотен, друг за да се види да ли ще го прави с него, а той нямал такъв, та да видим !?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)