The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спешно съвет - колата прегря ??? навън е -10

#1
Колеги,

спешно ми трябва съвет. Сутринта запалих без проблем , но парното така и не започна да работи.

След 2км. колата започна да прегрява - не я оставих да влезе в червеното, но щеше ако не бях спрял.

Явно не ми отваря големият кръг на охладителната система. Моля, дайте съвет къде да я закарам да я погледнат. (или е термостат или е замръзнал антифриза Sad )

Съжалявам ако има подобна тема, но нямам възможност сега да преглеждам.

Колата в момента е до метро станция Г. М. Димитров - знаете ли нещо наоколо където да ми свършат работа?

Благодаря предварително.
__________________________________________________________________________
Volvo V40, '98 2.0 gazoline, LPG
Reply

#2
Първо си провери нивото на охладителната течност, тъй като като чета, какви са симптомите може просто да нямаш течност или да ев много молък обем.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#3
Проверката само в разширителният съд ли се прави. Там долях малко течност 300-400 мл. и сега е на макс, но не мисля, че това беше проблема. След доливането нямаше промяна.
__________________________________________________________________________
Volvo V40, '98 2.0 gazoline, LPG
Reply

#4
По вероятно имаш скъсан марчкуч. Антифриза (ако има антифриз) не замръзва, а става на каша и се разтапя после. Ако имаш газова провери изпарителя. Източи антифриза от казанчето със спринцовка и долей концентрат, после запали колата. Ако е станал на каша само с доливане няма да се разтопи, трябва да работи колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Не ми се отдават много подобни човъркания, нямам представа какво да гледам на газовата и изпарителя. Затова моля ако някой има идея за сервиз наблизо да я закарам там. По коментарите разбирам, че може би няма нужда да са познавачи на Волво, така ли е? Дали във всеки сервиз могат да проверят нещата?
__________________________________________________________________________
Volvo V40, '98 2.0 gazoline, LPG
Reply

#6
Волво са като всички други коли. За съжаление не знам сервиз наблизо. Google ми изкара това:

Име: АВТОСЕРВИЗ ФОРД
Адрес: София, бул. Г. М Димитров, бл. 60, магазин 13
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Жоро(GT1) е наблизо(в студентски град). Предполагам няма да откаже да се разходи да види колата. http://www.gt1service.com/
И аз съм на 200-300м от въпросната метростанция, даже преди 15-ина мин минах точно оттам, но при такъв проблем едва ли ще съм кой знае колко от полза. Wink
Reply

#8
... според мен да послушаш колегата joro74 ... отиди и си вземи две шишета концентрат (мисля че като градуси има до към -60/70 ... идеята е да вземеш нещо което устисква на колкото се може по ниска температура)... отиваш в някоя аптека и си вземаш една голяма спринцовка (с колкото се може по голям обем за да ти е по лесно) ... отиваш и посредством спринцовката махаш антифриза от казанчето и наливаш концентрат ... палиш и чакаш да почне да загрява(или форсираш леко на място или правиш обиколки.. според мен по добре първото до към 2000/2500 оборота) ... като мине средата гасиш и оставяш за 5-10 минути като през това време отново точиш от казанчето .. наливаш концентрат и пак палиш като чакаш отново да мине средата ... за препоръчване е вътре да пуснеш да духа студено и на максимум ... така след няколко паления би трябвало да се умеси антифриза (стария и новия) ... посредством двигателя който го затопля но за да затопли и големия кръг трябва леко стрелката ти да мине средата ... като концентрата пък ще спомогне да е по бързо и ще предотврати последващо замръзване ... ако днес е един от първите по студени дни е нормално да е антифриза виновен ... ако обаче е имало и по студени дни преди това и си нямал проблем то тогава е възможно и да е термостат ... като тук по важното е какъв термостат ще вземеш а не толкова майстора който ще ти го слага ...
Reply

#9
Замръзнал си, отиди на някоя автомивка да ти напръскат с гореща вода маркучите и ще тръгне парното, ако и днес не засилиш концентрата на антифриза както е описал колегата горе, утре може да си спукал нещо....
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#10
Благодаря на всички за бързите отговори. Ще взема спешни мерки...
__________________________________________________________________________
Volvo V40, '98 2.0 gazoline, LPG
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)