The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
централното се отключва

#1
здравейте колеги,от извесно време колата ми се отключва сама. заключвам я и като слезне сутринта тя е отключена. даже вече започна да се отключва миг след като я заключа. по-няколко пъти я щракам да се заключи,но тя веднага се отключва. така по няколко пъти докато се заклучи ,но като слезна сутрин е отключена. нещо във централното ли е или алармата.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#2
Провери си бутончетана които са за плафоните.На колонките на вратите се намират.Най вероятно там ти е проблемът.Успех и пиши ако откриеш проблемът
Reply

#3
ще ги провера колега,дано се окажеш прав. ще ги напръскам със силиконов спрей
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#4
Трябва да ги разглобиш и напръскаш с WD40 - за да се отключва някой бутон дава на късо и централното си 'мисли', че вратата е отворена. Провери дали не светят лампите в багажника на затворен багажник - показва проблем с ключа на багажника.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
колега беше прав,свалих бутончетата,почистих ги и смазах и засега е идеална. дано утре като отида да не е пак отключенаSmile
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#6
Браво че си оправил проблема.Дано не е отключена сутринта
Reply

#7
Как по-точно ги свали и трябва ли цялата тапицерия да се маха? Щото при мене на задните врати малко да стегне студ и като завъртиш ключа и се повдигат наполовина и дотам.Вратата остава заключена. Трябва да го раздвижиш на ръка,за да "прокара" и пак не е гаранция...
Reply

#8
EDGECRUSHER Wrote:Как по-точно ги свали и трябва ли цялата тапицерия да се маха? Щото при мене на задните врати малко да стегне студ и като завъртиш ключа и се повдигат наполовина и дотам.Вратата остава заключена. Трябва да го раздвижиш на ръка,за да "прокара" и пак не е гаранция...
Колега трябва да си смажеш машинките на централното. При брат ми на В40-ката беше така и след като ги смазах доста обилно вече няма проблем 4 години Wink . Свалят се корите за тази цел обаче
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#9
На 40-ката на задната врата има малки отвори с гумени тапички- сваляш, напръскваш с някакъв спрей и пак слагаш калпачето. Работата е за секунди и при мен свърши добра работа. В студа се чуваше как мудно и тежко се отключват вратите, а сега всичко щрака бодро. Пръснах с ВД40 и по самите ключалки а и през отворите.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#10
Нда...това WD40 сега дори при студа сработи. Ще видим докога...И дори не е нужно да се свалят тия кръглите тапички...Просто се бута леко лостчето и на спрея се слага тръбичката приставка и си в играта. Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)