The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Как да запалим В40 ТД в студа?

#1
Това ми е първа зима като "дизелак" и не мога да се ориентирам при какви температури да очаквам проблем при палене. Може ли да споделите при колко под нулата трудно палите. Днес при -8 не можах да запаля. Малко по -късно (2ч заредих акум.) при -6 запали от трети път. Карам с нафта от ЛУКОЙЛ или Петрол, като си слагам и добавка против замръзване. Нормално ли е това или да търся проблем в подгряващите свещи? Освен това вярно ли е, че ако изключвам от контакт и пак подгрявам свещите 2-3 пъти преди да завъртя е по-добре при по-студено време? Благодаря предварително!
Reply

#2
Провери си свещите, може там да е проблема!!! За подгряването също правилно си разбрал - поне 2-3 пъти преди да завъртиш стартера!!! В такива студове е добре да се сипе и малко бензин в нафтата, че от студа парафина в нафтата се сгъстява много.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Благодаря за бързия отговор!
Reply

#4
Ако не си сменял скоро нафтовия филтър сега е момента да го направиш защото освен физическите частици които задържа не пропуска и вода която се е кондензирала в резервоара и отива по магистралата във филтъра където става на боза и няма палене докато не отпусне.Съвета за бензина не го пренебрегвай само не се оливай.
V40 B4204S '97
Reply

#5
ето как запали мойта сутринта:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-SwfYk&feature=youtu.be">http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-Sw ... e=youtu.be</a><!-- m -->

:lol:
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#6
Днес на -17 запалих от четвъртият път, нищо не съм слагал в нафтата сипвам от OMV, свеши не съм ги проверявал, но ми се стрява че ще трябва Smile


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#7
momk0 Wrote:ето как запали мойта сутринта:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-SwfYk&feature=youtu.be">http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-Sw ... e=youtu.be</a><!-- m -->

:lol:
Най-важна е финалната реплика след запалването, без нея нищо нямаше да се получи :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#8
Сипах 2литра от нафтата която ползвам(македонска) и вече повече от 24 часа седи на вън. Замръзване няма, само се утаи някаква чернилка на 2пръста отдолу. Иначе със запалването проблем няма(гаража е голяма работа :mrgreen: )
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#9
С нафта от Лукойл съм, Волво В 40 1,9 ТД, запали от втория път. Не съм слагал никакви добавки.
Reply

#10
здравейте,

отвори си горивния филтър и капни малко бензин, мисля че някой вече го предложи, но това е решение на проблема. Докато температурите са доста под нулата, ви предлагам да си зареждате супер дизел от безиностанции, които предлагат и карайте с него докато не се оправи времето. Това няма да бръкне в джоба ви много повече от обикновения дизел, но със сигурност ще ви улесни сутрин при палене и горенето през деня. Въпроса е, на коя бензиностанция в България, където продава супер дизел, наистина е такъв, но това вие по добре трябва да го знаете. Аз лично миналата година карах при -15 в русенско, зареждах супер дизел от Еко и нямах проблеми колата не е държана в гараж.
Има и едни флакони се продават наричат се Easy Start. Приличат на дезодоранти, жълти с кола отпред на флакона. Вършат същата работа , но se вприскват във тръбата, която взема въздух за двигателя и наистина действа много ефикасно.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ricambio.co.uk/1458-holts-bradex-easy-start-300-ml-">http://www.ricambio.co.uk/1458-holts-br ... rt-300-ml-</a><!-- m -->

Поздрави
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)