The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със запалването на ХС90

#1
Зравейте , карам волво ХС90 д5 12.2006г не го бях карала седмица и половина в големите студове (-10;-14) само 1 ден от този период го бях запалила и оставила да порабати , след 2 дни прабвах пак да го запаля и неуспях. Вчера се опитах отново но пак неуспях - акумулатора се беше разредил. Заредиха ми го и днеска следкато ми го сложиха запали нормално, излязох паркирах за около час и половина след това изминах около 8 км пак го паркирах за час и половина и при следващия опит да запаля ключа неискаше да отиде от положение 1 на 2 , мачих го накрая успях да запаля но забелязох 4е нямам фарове, чистачки ,мигачи , сд, парктроник , лампите за коланите не светеха , парно , никакви консуматори неработеха . Изгасих колата ,пробвах се пак да запаля и забелязах че в положение 2 всичко работи но в 3 нищо само стоповете. Мисля си че ключа обаче преминава от 1 на 2 и на 3 по трудно отколкото преди. Прибрах се паркирах колата изгасих я и при опит да я запаля пак върти ключа но няма ток . Замериха ми акумулатора и ми казаха че е раазреден . От нов акумулатор ли имам нужда или ? Ако проблема е в акумулатора възможно ли е от него да не мога да завъртам ключа ( да включва някаква защита) , защото следкато се прибрах и след около 3 часа по късно дойде човек да ми замери акумулатора пак ключа неискаше да се премества от положение 1 на 2 чак следкато ми подаде ток от друг акумулатор в процеса на подаване се пробвах да завъртя ключа и стана .
Благодаря за отговорите предварително .
Reply

#2
А провериха ли дали динамото зарежда нормално :!: :?: :!: :?: :!: :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
не , човека който го зарежда каза че според него проблема е в динамото или в акумулатора. Как мога да проверя за динамото ? Акумулатора не е сменян никога оригиналния е и е на 5 години вече .
Reply

#4
... а относно ключа може да погледнете тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=20901">viewtopic.php?f=8&t=20901</a><!-- l -->
Reply

#5
Колега мисля, че отключването на волана (позиция 1-2) става с ел. магнит за който си трябва читав акумулатор.
Така, че е възможно при слаб акумулатор да прави така.
Смени го с нов и проверете зареждането от алтернатора.
Дано само да не си развалил ключалката от големия натиск.
Успех
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#6
мерси за съветите , надявам се да несъм развалила ключалката , но и аз мисля че проблема с ключа е от акумулатора а не от ключа защото като ми сложиха заредения акомулатор нямах проблем и после като ми го зареждаха пак се превъртя . Само да не купя нов акумулатор и да се окаже друго , но съдейки по това че не е сменян никога е възможно да е издал багажа .
Reply

#7
kotuoshu Wrote:Колега мисля, че ...

... то в случая мисля че разговаряме с колежка :lol:
Reply

#8
Martin Petrovich Wrote:
kotuoshu Wrote:Колега мисля, че ...

... то в случая мисля че разговаряме с колежка :lol:
Моите извинения колежке. :oops: Big Grin Big Grin Big Grin
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#9
благодаря много за съветите , утре ще закарам акумулатора да го погледнат ако проблема не е в него ще проверя динамото , дано несъм развалила ключалката Smile прочетох темата с WD40 където пръскат ключа но не мисля че проблема при мен е от там а по-скоро е наистина от акумулатора защото няма логика да завърта нормално когато е зареден .
Няма проблем за объркването с "колежката " Smile
Reply

#10
Wink ... :lol: :lol: :lol:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)