The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със задна предавка!!!

#1
Нов съм в този форум. Скоро се сдобих с Volvo V40, страхотна машина, но ще ми трябва малко помощ от вас. От време на време имам проблем със задната предавка. Когато е студена колата няма никакви проблеми и си влиза без проблем, но като загрее понякога прихърква като преминавам на задна предавка. Повечето пъти си влиза без никакъв проблем а друг път много трудно и шумно. Има и още нещо което ме притеснява и то е, че щеката на маслото става цялата бяла, когато колата е студена. Като се стопли на щеката се появяват капчици и бялото изчезва. Не се губи антифриз нито под капачката за маслото има конденз или пияна.
Много ще съм благодарен ако някой ми помогне с мнение или съвет. Може даже да ми препоръчате някой надежден автомонтьор в Бургас.
Reply

#2
Честита придобивка първо, и добре дошъл в нашето семеиство.

Предполагам знаеш, че задна предавка нямат синхронизатори и за да включиш на нея колата трябва да е в покой, друг проблем е ненатискане на съединителя до долу и стара спирачна течност (желателно е да се смени колкото се може по скоро след покупката, така както сменяш веднага и маслото на двигателя)
А за водата по щеката тя е поради няколо причини . Първата е некачествено менте масло, и втората за която се сещам сега е картерната вентилация.
За картерната вентилация има няколко теми как се почиства (само да се постопли малко времето и аз ще попочистя моята и не само нея а и почти всичко допълнително около двигателя) Мисля , че няма да е проблем двигателя да поизчака два месеца да се пооправи малко времето
Но спирачната течност е добре да се смени защото от едно казанче ползва и съединителя и спирачките .
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
За маслото не се притеснявай.
За задната като първо погледни въобще има ли масло в скоростите.Пробката е отпред на скоростите.
V40 B4204S '97
Reply

#4
И потърси теми за прословутите пластмасови втулки на скоростите които правят маса ядове...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Както казаха по-горе колегите, проблемите могат да идват от доста места, бозата по щеката, най-вероятно е конденз, маслото на скоростната кутия, проверка задължително, втулките-много вероятно и за да не ти хърка, вкарвай първо първа и после задна, стар шофьорски трик, който предполагам знаеш Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#6
bell Wrote:И потърси теми за прословутите пластмасови втулки на скоростите които правят маса ядове...
Трудно влиза ... първа скорост - решението е тук Smile Това е темата. Там се говори за прословутите втулки.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#7
Колега не се притеснявай за конденза по щеката. Аз моята я карам така откакто съм я взел отпреди 4 години. Смених 4 вида масла, все от най-качествените, но както казват колегти по-горе най-вероятната причина за това е картерната вентилация. Не мисля, че е проблем да караш и така, освен ако не ти губи много антифриз (над 1 литър), но понякога се получава обезвъздушаване на системата и там се губи малко, пък и в важно да я гледаш като е загряла и на изключен двигател. Мен така едни "майстори" за малко да ме впрегнат като купих колата, че е вкарала антифриз през гарнитурата на двигателя, заради "бялата" щека на маслото и да съм правел ремонт. Само балами чакат. Но добре, че питах тук-там и прочетох и тук из форума, та този проблем май е на повечето коли от този модел.
Колкото до задната, с тази скоростна кутия на Рено, не може да се очаква чудеса. Включва само на напълно спряла кола, а когато не иска, пробвай първо да включих 3-та без да пускаш съединителя и тогава изключваш от трета и включваш задна. При мен работи... Моята допълнително тече от прословутия маншон на скоростната и й доливам от 500 мл до 1 литър годишно диференциално масло, защото ремонта бил към 400 лв. А така и за още 20 години няма да ми излезе толкова Big Grin не че ще изкара до тогава Smile
Reply

#8
Благодаря ви много за информацията. Вече съм по-спокоен мислих си, че е нещо много сериозно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)