The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Защо има разлика в частите в Мото Пфое?

#1
Здравейте колеги,
малко предистория-карам Volvo V40 '97 от 2 години, което поддържам в Мото Пфое. Устройват ме цените и отношението.
Обикновено я оставям там за ремонт, защото не ми остава време да се занимавам сам, но последния път реших аз да си сменя частите, които бяха установили, че са за смяна.
Едно от нещата което бяха сменили е с номер V30884358 Щанга. Нямало в наличност втора затова не сменили двете.
Монтирам въпросната щанга, която изглежда така
   
Но монтираната в Мото Пфое изглежда по друг начин....
   
Какво да си мисля? Дали всички оригинални части монтирани в колата ми са наистина оригиналните за които съм платил?
Имам и още едно съмнение, но за него нямам с какво да сравнявам, но очаквам на частите от Мото Пфое да пише Volvo или нищо, а тук пише нещо странно
   
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply

#2
Волво не прозвеждат части, поръчват ги на външни производители. В зависимост от годината на пройзводство на частта някой части са от различни производители и са различни. Например тампоните за стабилизираща щанга ги има и гумени и пластамсови под един и същи номер в пликче с надпис Volvo. Датчиците по електрониката обикновено не са брандирани, а носят оригиналните номера и имена на производителя, не на Волво. Например почти всички ключове по таблото в моята кола са брандирани TRW, MAF сензора е GM, по другите сензори си пише Siemens. CTS са голяма американска фирма за датчици и електроника.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Ето за това не си купувам части от мото пфое освен когато няма никъде другаде алтернатива. Дали ще купя този датчик от Мото Пфое , Косар, Мосар, Гарга, Евро , Мевро разликата е в цената която ще ме устройва. Та нали е все CTS, а изброените са прекупвачи и продават кой как прекара. Кабели за свещи TESLA 50лв в косар, а в Мото Пфое по 3. Задна стабилизираща щанга 17лв в евро 07 , а в "мото Фое" 95лв ...
Reply

#4
Ето за това не си купувам части от мото пфое освен когато няма никъде другаде алтернатива. Дали ще купя този датчик от Мото Пфое , Косар, Мосар, Гарга, Евро , Мевро разликата е в цената която ще ме устройва. Та нали е все CTS, а изброените са прекупвачи и продават кой как прекара. Кабели за свещи TESLA 50лв в косар, а в Мото Пфое по 3. Задна стабилизираща щанга 17лв в евро 07 , а в "мото Фое" 95лв ...
Reply

#5
Понякога в Мото пфое е по евтино, например ролките за ангренаж на B4204S са най-евтини в Мото пфое. Euro07 не е добър пример, оттам и вестник не трябва да си купува човек.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Понякога в Мото пфое е по евтино, например ролките за ангренаж на B4204S са най-евтини в Мото пфое. Euro07 не е добър пример, оттам и вестник не трябва да си купува човек.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
joro74 Wrote:Понякога в Мото пфое е по евтино, например ролките за ангренаж на B4204S са най-евтини в Мото пфое. Euro07 не е добър пример, оттам и вестник не трябва да си купува човек.
това е така но 95% от провинциалните магазини за авточасти зареждат от тях. това е тъжната истина
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#8
joro74 Wrote:Понякога в Мото пфое е по евтино, например ролките за ангренаж на B4204S са най-евтини в Мото пфое. Euro07 не е добър пример, оттам и вестник не трябва да си купува човек.
това е така но 95% от провинциалните магазини за авточасти зареждат от тях. това е тъжната истина
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#9
Благодаря за мненията.
Разбрах,че не е проблем, ако частите малко се разминават на външен вид.
ще продължа да посещавам Мото Пфое Smile

пп От Евро07 няколко пъти съм купувал части за старото Рено (които изключително бързо се разваляха), последната която купих от там издържа 5 натискания на педала на съединителя и отидах до магазина (обикновенно съм много търпелив) и попитах съвсем спокойно дали нямат нещо по-здраво , дори и да е по-скъпо на което получих доста груб отговор "Въри си купи оригинална тогава". От тогава предпочитам официалните сервизи с надеждата,че нещото не е направено с цел да закърпиш положението докато продадеш колата....
Лек и успешен ден на всички колеги
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply

#10
Благодаря за мненията.
Разбрах,че не е проблем, ако частите малко се разминават на външен вид.
ще продължа да посещавам Мото Пфое Smile

пп От Евро07 няколко пъти съм купувал части за старото Рено (които изключително бързо се разваляха), последната която купих от там издържа 5 натискания на педала на съединителя и отидах до магазина (обикновенно съм много търпелив) и попитах съвсем спокойно дали нямат нещо по-здраво , дори и да е по-скъпо на което получих доста груб отговор "Въри си купи оригинална тогава". От тогава предпочитам официалните сервизи с надеждата,че нещото не е направено с цел да закърпиш положението докато продадеш колата....
Лек и успешен ден на всички колеги
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)