Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Я пробвай друго, откачи буксата на въпросното копче, и запали колата. По мои сметки трябва да си на къси, освен ако вече не започвам да меша колите....
Друго. Аз имам 98-и набор и сменях фарове... за да светят къси и дълги едновременно замоствах 2 крака на лоста за мигачите. (намери темата, снимал съм)
3-то - имаш модул управляващ точно това заради което тези които сменяме стари фарове със 2 секционни правим фокуси. По спомен този модул се намира още по в ляво от табълцето с бушоните в краката ти. Реално си е нестандартно реле.
4. Пусни 2 релета като временно решение. Като си на контакт да щракват, давайки захранване на късите. Махаш оригиналната букса от колата!!!! нали е временно - не те бърка, докато се пробереш в Приморско. Използвай подходящи кабели и изолирай добре всичко. Ако нямаш пожарогасител - стой си на г**а.
Ако се позамисля сигурно и още ще измисля...
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало