The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ. Проблем с филтъра на купето

#1
Здравейте,
Имам следния проблем. Карам Волво С60 2007 2,4 Д. Преди месец смених масло със всички филтри включително филтъра на купето в сервиза на Жоро Терзиев. Самия той ми препоръча да си сложа по скъп карбонов филтър за купето. Оттогава насам имам супер силни миризми в купето от изгорелите газове на колите пред мене. Като се има предвид че колата ми има датчик за мръсни газове и не трябва да ги допуска до купето. Незнам какъв е проблема некадърно е сменен или просто трябва да си върна обикновенния филтър или датчика за мръсни газове да е отказал след смяната.
Моля дайте съвет преди да съм се издушил в собствената си кола
[Image: ab193570.gif]
Reply

#2
А климатика или климатроника на колата ти няма ли опция (бутон) за рециркулация - т.е. да върти само въздуха в купето?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Значи преди да го сменя си беше на ауто и нямаше никакви миризми като карам зад камион или автобус. След като го смених пак си е на ауто но миризмите ще ме задушат
[Image: ab193570.gif]
Reply

#4
А ти послуша ли Жоро и какво стана след това?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Послушах го и май сгреших. Незнам дали дане му кажа да си върна най-стандартния филтър
[Image: ab193570.gif]
Reply

#6
Реши си проблема със Терзиев колега Wink ,но може и да не му казваш...щото много ще ти се кара :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Хайде със здраве...,и да му предадеш "поздрави" :mrgreen:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#7
По принцип от написаното в Вадис доколкото разбирам въпросния датчик работи в комбинация с клапата за рециркулация на въздуха в купето.Идеята е когато датчика засече въпросните отровни газове да затвори клапата и съответно карбоновия филтър да ги пречисти понеже вече въздуха се върти само вътре в купето и не постъпва въздух отвън.Ако тя по някаква причина не работи няма как карбоновия филтър да изпълнява предназначението си.Иначе това което ти е казал Жоро е абсолютно същото което предписва и Волво в Вадис, а именно че карбоновия филтър е с една идея по добър от "обикновения" с активен въглен.Тоест хваща още един вид от въпросните отровни газове и го пречиства.Сега тук идва тънкия момент че аз не знам а и не мога да кажа каква е причината това да става при теб,но мога да те посъветвам да пробваш с бутона за клапата за рециркулация на въздуха ( на снимката ). Подозирам че просто по някаква причина е променено положението му от това преди смяната на филтъра и това води до проблема за който говориш ти колега,затова пробвай и виж какво ще се получи.Другия възможен проблем е някой просто да е объркал филтрите понеже на английски понятията филтър с активен въглен ( charkoal filter) и карбонов филтър (carbon) са доста близки и е напълно възможно някой от продавачите в магазина за части да ги е объркал.Много често за въпросните продавачи няма разлика между тях и си мислят че става въпрос за едно и също нещо или просто филтъра да няма нищо общо като качества с това което е необходимо (менте) или просто да са пробутали филтър които няма нищо общо нито с карбоновия нито с този с активен въглен.И тук вече въпросителните стават твърде много :roll: :| .От мен и моите разсъждения толкова мога да ти помогна от разстояние,останалото си зависи от теб.Успех и пиши да кажеш как си разрешил въпроса.


Attached Files Thumbnail(s)
   
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)